5 Haziran 2015 Cuma

HAZİRAN AYI ŞARKI LİSTEM

     Her ay size içimden gelen 10 şarkılık bir liste yapacağımı söylemiştim. (Mayıs ayı listesi için tıklayabilirsiniz) Haziran listem aşağıdaki gibi şekillendi:

1.Mustafa Sandal – Beni Ağlatma: Galatasaray’ımın şampiyonluk kutlamasında sık sık “Fener Ağlama” marşını duymuşsunuzdur. Yok, onu paylaşmayacağım J Bu şarkının orijinali Mustafa Sandal’dan Beni Ağlatma’dır. Şampiyonluk bahanesiyle bu güzel şarkıyı hatırladığım için mutluyum. Yaşasın 90’lar pop müziği J

2.Gülşen– Bangır Bangır: Gülşen’i çok sevmem aslında, itici bulurum ama bazen güzel şarkılar yapıyor. Bangır Bangır da onlardan biri. İlk dinlenildiğinde bile sevilen şarkılardan. Bu yazın şarkısı bence belli olmuştur.

3.Vega- Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı: Bu şarkıyı ilk üniversitedeyken duymuştum sanırım. O zamandan beri çok severim. Bu arada Vega hâlâ müzik yapıyor mu? Ben kendilerinden uzun zamandır bir haber almadım. Umarım müzikten kopmamışlardır.

4.Asu Maralman – Sigaramın Dumanı: Bu şarkıyı ilk kez Kaybedenler Kulübü’nde duymuştum. Bence filmin en güzel sahnesinde çalıyordu (O sahneyi izlemek isteyenler tıklayabilir). O günden beri bu şarkıyı çok severim ve belki de filmin etkisinden dolayı bağıra bağıra söylemek çok hoşuma gider J

5.Barış Manço – Ölüm Allah’ın Emri: Bu şarkıyı da ilk kez Zaman Makinesi 1973 filminde duymuştum. Evet, filmlerde çalan müzikler benim için çok önemlidir ve filmler sayesinde birçok güzel şarkı keşfettim, keşfediyorum. Barış Manço şarkılarını zaten çok severim, hoş kim sevmez, bu şarkı da çok güzel. Bu arada Zaman Makinesi 1973’ü izlemediyseniz tavsiye ederim. Çok popüler olmadı ama son dönem Türk komedi filmleri içinde en iyi örneklerden biriydi. Gürgen Öz her zamanki gibi komedide çok başarılı.

6.Bee Gees – Stayin’ Alive: Bu şarkının gelmiş geçmiş en güzel şarkı olabileceğini düşünüyorum, ciddiyim. Şarkının müziği, adamın ses tonu(o tipten nasıl öyle bir ses çıkıyor hâlâ inanamıyorum.) ve klip üçü de mükemmel. Bu şarkıyı sadece dinlerseniz kendinize çok büyük bir haksızlık yapmış olursunuz. Mutlaka klibini izleyin. 70’ler diyorum ve susuyorum J

7.Crazy In Love: Madem hep film müziklerinden gittik bir de yabancı örnek verelim. Grinin 50 Tonu filmi için coverlanan Crazy In Love’ın bu hâlini çok sevdim. Gerçi Beyonce’nin yorumunu da severdim ama bu hâli daha kışkırtıcı olmuş. Bu arada filmi hâlâ izlemedim. Eğer nete kaliteli versiyonu düşmüşse bu hafta izlemeyi düşünüyorum.

8.Justin Timberlake – Suit: Eğer bir ergen olsaydım ve bir ünlüye aşık olacak olsaydım bu kişi kesinlikle Justin Timberlake olurdu. Justin Timberlake gibi bir adam dururken Justin Bieber’a hayran olan gençlerimizden maalesef gelecek adına pek umutlu değilim L Bu da Justin’in en sevdiğim şarkısı değil ama en son bunu dinlediğimden bunu koydum. Bakarsınız her ay ondan bir şarkı koyarım.

9.Elveda Rumeli – Jarnana: Elveda Rumeli dizisinin bu şarkısını ben çok severdim ama tamamen unutmuşum. Geçen gün Matrax’ta Zeki Kayahan Coşkun çaldı bu şarkıyı, oradan aklıma geldi. Bu arada Elveda Rumeli ne güzel bir diziydi. Keşke erken final yaptırmasalardı da dizi bütün hikayesini anlatabilseydi.

10.Beter Ali - Domur: Ya bu ay resmen dizi-film soundtracki gibi oldu. Keşke en başta böyle bir konsept belirleyip bütün şarkıları ona göre seçseydim ama neyse. Şimdi yazdığım diğer yazıları silmeye kıyamam. Yazıma son verirken sizleri Beter Ali’nin müzik şöleniyle baş başa bırakıyorum J


     Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşça kalın.

8 yorum:

  1. 11 sarkı da benden desem gulben ergen oguzhan koçla seslendırıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o şarkıyı da son zamanlarda sık sık duyuyorum. Güzel bir şarkı. Hatırlattığın için teşekkürler :-)

      Sil
  2. veganın şarkısı en sevdiklerimden yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Ben Fener'liyim ama ya olmadı bu şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin ailen de Galatasaraylıymış sen niye Fenerli oldun ya :-(

      Sil
  4. Keyifle dinlediklerim var içlerin de:9 sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için. Benden de sevgiler :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...