26 Ocak 2020 Pazar

Çukurova Kitap Fuarı Ganimetlerim (2020)

Sule Uzundere Blog

Herkese merhaba. Her sene olduğu gibi bu sene de fuara ilk gün gittim ama bu sene diğer senelerden farklı olarak mümkün olduğunca kitap almayacağım diyerek gittim. Evde okunmayı bekleyen kitap yığını artık sinirimi bozduğu için onları eritinceye kadar kitap almak istemiyorum. Neyse ki fuarda öyle büyük indirimler yoktu, kendimi tutmak zorunda kalmadım J

Bu sene tercihimi kızıma kitap alma ve okulda kullanmak için test kitapları alma yönünde kullandım ama yine de elim boş dönmedim ve bu beş kitabı aldım:

Arzu Uçar-Bir Küçük Delilik, Kitap Ağacı Adana grubumun ocak ayı kitabıydı. Hatta buluşmada yazar da bize eşlik edip hem kitaplarını imzalayacaktı hem de sorularımızı cevaplayacaktı ama maalesef ben bu toplantıya katılamadım. Arkadaşlarımdan toplantının çok güzel geçtiğini duydum. Belki yazarla yolumuz başka bir zamanda kesişir. Kitabı 12 liraya aldım.

Daniel Glattauer-Poyraza Çare serisi, sevgili Eslem’in bloğunda gördüğüm bir seriydi. Buradaki yorumunu okuyunca okuma listeme eklemiştim. Destek Yayınları seriyi tekrar basmış. İki kitabı 5 lira gibi komik bir fiyata aldım. Yılın okuduğum ilk kitaplarından oldular. Detaylı yorumlarını yazacağım.

Özlem Esmergül-Yalnız Hatta Yapayalnız,  bu kitabı İnstagram’da birçok hesapta görmüştüm. Sait Faik’in öykülerini pek sevmem ama hayatını öğrenmek istedim. kitabı 10 liraya aldım.

Yeşim Demir/Fatih Özcan-Bir Cesur Kadın Halide, Halide Edib’i çok severim. Yıllar önce İpek Çalışlar’ın yazdığı Halide biyografi kitabını okumuştum. Yazarın hayatı o kadar heyecanlı ve etkileyici ki başka yazarların gözünden bir kez daha okumak istedim. Bu kitabı da 10 liraya aldım.

Beş kitaba toplam 37 lira verdim.

Aldığım kitaplar arasında okuduklarınız var mı? Beğendikleriniz? Önce bunu okumalısın dedikleriniz? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

Geçen senelerde yaptığım fuar alışverişi yazılarıma aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

23 yorum:

  1. Hiçbirini okumamışım :)

    Ben de kendi kendime seneye fuarda deli gibi alışveriş yapmamayı tembihliyorum bu aralar. Tekrar okumak istediğim bir sürü kitabım var. Kütüphaneye gitmek istiyorum. Yabancı dilde kitaplarımı okumaya çalışmak istiyorum. Olmadı annemde bir sürü okumadığım kitap var. Beş sene almasam idare ederim bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      ben de senden pek farklı değilim Handan. Okumadığım kitaplarım en son 200'ü geçince saymayı bırakmıştım ki bu kadar kitabı hiç kitap almasam bile okumam 3-4 sene sürer ama gözüm doymuyor. Yeni kitap almak istiyorum hâlâ.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Tozlu Hayaller Kütüphanesi,
      çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  3. Okumamış olmamı geçtim adlarını bile duymamışım. Sayenizde haberdar oldum, not edeyim. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Gizi,
      güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim :-)

      Sil
  4. Yeşim Demir/Fatih Özcan-Bir Cesur Kadın Halide Okumanızı öneriyorum çünkü içerikleri ilgimi çekti henüz okumadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. JDSEZER,
      o kitabı ben de okumayı çok istiyorum ama öncesinde Halide Edib'in birkaç kitabını okumak istiyorum. Yazarın kitaplarını bilerek okursam daha keyifli olur diye düşünüyorum.

      Sil
  5. Görmesem Destek Yayınları'nın çeviri yaptığına inanmazdım. Genelde kişisel gelişim veya Türk yazarlarıyla tanıdığım bir yayın eviydi Destek. Hepsini güle güle oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      çok teşekkür ederim. Kitabı çevirmelerinin güzel bir öyküsü var. Kısaca bahsetmem gerekirse kitabın editörü bu kitabı bir sahaftan buluyor. Kısa sürede severek okuyor. Devamının Türkçeye çevrilmediğini, ilk kitabın da baskısının olmadığını öğrenince biz bu kitapları çevirmeli ve basmalıyız diyor :-)

      Sil
  6. Bizim fuarda da keşke Poyraza Çare serisini bu fiyattan satsalar da tüm arkadaşlarıma alıp zorla okutsam🤭 Detaylı yorumlarını merakla bekliyorum :)

    Diğer kitapları ilk defa görüyorum, keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eslem,
      teşekkürler Eslem. Şimdi düşününce keşke birkaç adet alsaydım dedim. Sana hediye ederdim, blogda çekiliş yapardım. Umarım seneye de uygun fiyata satılır. Bu sefer birkaç tane alacağım :-)

      Sil
  7. İlkay Özgür,
    çok teşekkür ederim İlkay :-)

    YanıtlaSil
  8. ahh ahh o fuarlar benim de yaram bende kendime sürekli çok kitabın var alma derken buluyorum :) keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimdeki yaz,
      çok teşekkür ederim. Tabii dayanamayıp yine kitap alıyoruz :-)

      Sil
  9. harika kitaplar Şule'cim, keyifle oku, fiyatları gayet makulmuş..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      teşekkürler Eren. Sadece fiyatı uygun olan kitaplardan almak istedim yoksa nette çoğu kitap daha ucuzdu.

      Sil
  10. Keyifli okumalar kitap fuarlarıni gezmeyiçok seviyorum😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evintekkizimona,
      çok teşekkür ederim. Ben de gezmeyi çok seviyorum. Fazla kitap almasam da kitaplarla iç içe olmak bile mutlu ediyor beni.

      Sil
  11. Poyraza Çare serisi ilgimi çekti, hayırlı olsun kitapların :)

    YanıtlaSil
  12. Bir kitap fuarları bir de antika fuarlarının yerini hiç bir şey tutamaz, keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...