11 Aralık 2018 Salı

Sabrina Jeffries-Royal Brotherhood Serisi (Seri #14)

sule uzundere blog kitap yorumları
Görsel Hayat Kitapla Güzel blogundan alınmıştır.

Bu seri üç kitaptan oluşuyor:
1. Aşk Hırsızı
2. Bir Prense Âşık Oldum
3. Ömür Boyu Sürecek

Aşk Hırsızı’nı geçen sene okumuş ve blogumda yorumlamıştım. Detaylarını buradan okuyabilirsiniz.

Serinin kitaplarının baskısı maalesef tükenmiş. Kitapçılarda ya da internet sitelerinde bulamıyorsunuz. Ben yazın yaptığım Ukitap Alışverişimde ikinci ellerini bulmuştum. Bu sayede seriyi tamamlayabildim.

Kitaplar historical dediğimiz tarihi romantik türde yazılmış. Serinin isminden de anlayabileceğiniz gibi üç kitapta, üç erkek kardeşin aşk hayatı anlatılıyor. Kitapları sırasıyla okumak kişiler ve olaylar arasında bağlantı kurmanızı kolaylaştıracaktır ama neredeyse bütün historicallarda olduğu gibi kitaplar birbirinden bağımsız da okunabilir.

Goodreads’te serinin kitapları gittikçe daha yüksek puan almış. Yani beğenilme oranı ilk kitaptan son kitaba doğru artmış. Bende ise tam tersi oldu. En çok ilk kitabı, en az son kitabı beğendim.

Historicallar her okuyucuya hitap etmiyor. Bu yüzden seriyi herkese önermeyeceğim ama eğer türü seviyorsanız Sabrina Jeffries’in kitaplarına bir şans vermelisiniz. Ben, eğer bulabilirsem, yazarın diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.

Siz bu seriyi okudunuz mu? Beğendiniz mi? Okumak ister misiniz? Historicalları sever misiniz? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

ALTINI ÇİZDİKLERİM: 1. Sevmek çok kolay. Sevgine karşılık verebilecek birisini bulmak zor olan. (Bir Prense Âşık Oldum)

2. Babam nefretin sadece nefret edeni yaraladığını söyler, “Nefret edileni hiç etkilemez.” derdi. (Ömür Boyu Sürecek)

3. Evlilik bir adamı değiştirir ama her zaman kötü yönde değil. (Ömür Boyu Sürecek)

6 yorum:

  1. Historical severim ama bazıları gerçekten insanı bunaltıyor. Bulursam okurum ama özellikle almam sanırım. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      historicallar çok pahalıya satılmaya başlandı. Birçoğu bulunmuyor bile. Ben ikinci el bulursam topluyorum ve okuyorum yoksa birkaç saatte okunup bırakılacak bir kitap için o kadar para vermeye değmiyor.

      Sil
  2. zaman zaman okuduğum bir türdür , aklımda olsun . sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bir Prense Aşık Oldum'u okudum bende fena değildi sanırım tam hatırlamıyorum :) Diğer kitapları listemde özellikle Aşk Hırsızı'nı merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Devrik Cümleler,
      Goodreads puanı diğerlerinden düşük olsa da ben en çok onu sevdim. Bakalım okuyunca sen ne düşüneceksin?

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...