23 Aralık 2019 Pazartesi

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey (Mimlendim #39)

Sule Uzundere Blog

Bu mimi uzun zamandır bloglarda okuyordum. Yapmak bugüne kısmetmiş. Bakalım hakkımda bilmediğiniz on bir şey neymiş 😉

1) Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?
Tembelliğim ve üşengeçliğim. Bu iki özelliğim olmasaydı hayatım daha güzel olabilirdi diye düşünüyorum.

2) En büyük takıntın nedir?
Aklıma bir şey gelmedi. Öyle büyük takıntılarım yoktur.

3) Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?
Düşündüm ama aklıma gelmedi. Yok sanırım. En gizli sırrımı bile en az bir kişi biliyor.

4) Hayattaki en büyük başarın ne?
İlk aklıma geleni söylüyorum: Liseyi bitirir bitirmez dershaneye gitmeden üniversiteyi kazanmak.

5) Seni mutlu eden şey ya da şeyler nelerdir?
Kitap okumak, film ve dizi izlemek, tiyatroya, konsere ve sinemaya gitmek, yürüyüş yapmak, yemek ve tatlı yemek, hediye almak, internette gezinmek, sevdiklerimle sohbet etmek, bloğuma yazı yazmak.

6) En sevdiğin ünlü kim?
Şener Şen. Haluk Bilginer ve Al Pacino’ya karşı da boş değilim.

7) Şansa inanır mısın? Şans getirdiğini düşündüğün bir eşyan var mı?
Şansa inanırım. Bazı insanlar doğuştan şanslı ya da şanssız. Ben çok şükür şanslı olduğumu düşünüyorum. Şans getirdiğini düşündüğüm bir eşyam yok.

8) Hayalindeki meslek ve nedeni?
Kütüphane ya da kitapçıda çalışmak çok hoş olurdu. Durumum iyi olsaydı para bile istemeden bu tarz bir işte çalışabilirim.

9) Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?
Uyumak bana iyi geliyor. Uyandıktan sonra kendimi o kadar kötü hissetmiyorum. Eğer yapabilirsem iyi bir yürüyüş de kafa dağıtmaya birebir.

10) En sevdiğin dizi ya da film?
Bölümlerini arka arkaya izlediğim ilk dizi olduğu için Prison Break’in bende yeri ayrı. Komedi dizileri içinde Friends benim için efsanedir. House’u da çok severim.

Film olarak Dövüş Kulübü, Baba ve Kill Bill ilk aklıma gelen çok sevdiğim filmler.

11) Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?
-Yeni yıl hedeflerin neler?
-Bunları bloğuma uzun uzun yazdım. Okumadıysan buradan okuyabilirsin.

Bu mim uzun zamandır bloglarda yapılıyor. Yapmayan pek kişi kalmadı. Bu yüzden kimseyi mimlemiyorum. Yapmak isteyen herkes davetlimdir. Eğer yaparsanız yorumlarda belirtin ki okuyayım. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

19 yorum:

  1. Hâlâ Dövüş Kulübü'nü izlemediğme inanabiliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      yeni yıl kararlarından biri Dövüş Kulübü'nü izlemek olsun Handan :-)

      Sil
  2. Keyifli bir mim olmuş,
    seni tanımak güzeldi:))))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel yazmışsın :) Kütüphanede çalışmayı ben de çok isterdim, bütün gün o havayı solumayı. Eski kitapları kurtlarına kadar seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Wednesday,
      kütüphanede çalışsam işe seve seve giderdim herhalde. Hatta kendimi çalışıyormuş gibi hissetmezdim. Keyif yapıyorum, üstüne para veriyorlar derdim :-)

      Sil
  4. Hala Friends izleyemedim yıllardır listemde bu sene inşallah diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik Cümleler,
      mutlaka izlemelisin. Çok eski bir dizi olduğu için ilk sezonlar biraz değişik gelebilir ama devam edince çok seveceğine eminim.

      Sil
  5. Al Pacino'ya karşı ben de boş değilim :p

    Düşündüm de ben de bir kitap kafe gibi bir yer açmak isterdim mesela. İnsanlarla muhabbet kuracağım, arada film günleri düzenleyeceğim falan... Ne güssel olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel,
      gerçekten çok güzel olurdu. ben de müdavimi olurdum :-)

      Sil
  6. Kitapçı da bende çalışmak isterdim ama malum mücbir sebeplerden dolayı paralı bir iş gerekli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      ah şu para sorunu olmasa her şey daha kolay olurdu sanki.

      Sil
  7. Güzel cevaplardı, Kütüphane ya da kitapçıda çalışma isteğin güzel bence, benim de aklıma yattı. Hatta mesaiye kalıp daha fazla kitap okurduk. Kill Bill filmi de harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet,
      çalışırken kitap okuyabilmek çok güzel olurdu gerçekten :-)

      Sil
  8. Seni daha yakından tanıdığımız için mutlu oldum. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela,
      okuduğun ve bu güzel yorumu yazdığın için teşekkür ederim :-)

      Sil
  9. İlkay Özgür,
    kitap sevip de kitapçıda çalışmayı hayal etmeyen yok sanırım :-)

    YanıtlaSil
  10. kitapçıda çalışmayı ben de hep hayal etmişimdir yorumlara baktım da ne çok kişinin hayaliymiş :D nasıl bir iş olurdu acaba diye düşünmeden edemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Austenzede,
      tabii bizim hayalimiz güzel, ferah bir mekanda günde birkaç saat çalışıp kitap okumayı seven insanlara tavsiyede bulunma, kitaplarla ilgili sohbet etme şeklinde. Yoksa on iki saat ayakta çalıştığın bir işi kimse hayal etmez sanırım :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...