18 Aralık 2019 Çarşamba

Kitaplık Kedisi Reading Challenge 2019/Kadın Yazarlar Sonucum

Sule Uzundere Blog

Herkese merhaba. Sene sonu yaklaştığı için yılın dökümlerini yapmaya başlıyorum. İlk olarak Sevgili Kitaplık Kedisi’nin kadın yazarları daha çok okumamız için başlattığı güzel etkinliğinin sonucunu paylaşacağım. Bu sene fazla kitap almamaya karar verdiğim için kategorileri elimdeki kitaplarla doldurmaya çalıştım. Bu yüzden yirmi kategoriden sadece on üçünü okuyabildim. Yine de benim için keyifli bir etkinlik oldu. Yeni yılda da hız kesmeden farklı kadın yazarlar okumak istiyorum.

Kitapların ismine tıklayarak kitapla ilgili yorumuma ulaşabilirsiniz, diyeceğim ama çok azının yorumunu yazdım. Kitaplarla ilgili notlarım duruyor. Geç olsa da hepsinin yorumunu yazmak istiyorum. Yazdıkça burayı da güncelleyeceğim.

1- Daha önce okumadığınız Türk bir yazarın kitabı: NİHAN KAYA-İYİ AİLE YOKTUR
2- Kurgu dışı bir kitap: BURÇAK ÇEREZCİOĞLU-MAVİ SAÇLI KIZ
3- Kapağında bitki olan bir kitap: YOKO OGAWA-PROFESÖR VE HİZMETÇİ
7- Daha önce okumadığınız yabancı bir yazarın kitabı: BRENDA JOYCE-GÖNÜLÇELEN
8- Bir anlatı ya da deneme:İNCİ ARAL-YAZMA BÜYÜSÜ
10- Bir öykü kitabı: OYA BAYDAR-ELVEDA ALYOŞA
11- Başlığında özel isim olan bir kitap: SASHA GREY-JULIETTE CEMİYETİ
12- Kapağında insan olan bir kitap: ELIZABETH HOYT-ÇİRKİNİN AŞIĞI
14- En fazla 150 sayfa olan bir kitap: TÜLİN ŞAHİN-HER DAİM FİT
17- Size tavsiye edilmiş bir kitap: LISA KLEYPAS-YALNIZLAR ADASI
18- Yıllardır kitaplıkta okunmayı bekleyen bir kitap: NAZAN BEKİROĞLU-NAR AĞACI
19- Son altı ayda satın aldığınız bir kitap: JULIA QUINN-YAŞANACAKSA YAŞANACAK
20- En az 70 yaşında ya da artık aramızda olmayan bir yazarın kitabı: TEZER ÖZLÜ-ÇOCUKLUĞUN SOĞUK GECELERİ
Yeni yazılarda görüşmek üzere.

15 yorum:

  1. Ben de kitaplarımı gecikmeli olarak yazıyorum. Burası ilk başta kendi arşivimiz gibi çünkü ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat,
      sen birikmişleri baya erittin. Ben de birkaç ay yoğun şekilde yazarsam bitirebilirim. Üstünden ne kadar zaman geçerse geçsin yazmak istiyorum. Dediğin gibi kendi arşivimizi oluşturmak için :-)

      Sil
  2. Listemde olmayanları ekliyorum canım. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      yorumun için ben teşekkür ederim :-)

      Sil
  3. Yorumlarını bekliyor olacağım, özellikle Profesör ve Hizmetçi'yi merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      yazacağım ama ne zaman bilmiyorum. Özet geçmem gerekirse kitabın konusu hoştu ama daha iyi yazılabilirdi. Filmi de varmış. Belki filmine bir şans verirsin.

      Sil
  4. Hiçbirini okumamış olmak biraz üzdü doğrusu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı,
      yarısı romantik kitaplar. Türü sevmiyorsan okumamış olman normal ama aralarında okunmaya değer olanlar da var. Onları da önümüzdeki günlerde paylaşacağım.

      Sil
  5. Çok güzel bu etkinlikler, farklı başlıklar altında yeni yeni itaplar keşfediliyor.
    Sadece listede Tezer Özlü'yü okudum. Ama sen yorum yazdıkça alırım okunacaklar listesi notlarımı :))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgi,
      inşallah zamanla hepsinin yorumu gelecek. Ben de çok özledim kitap yorumu yapmayı :-)

      Sil
  6. info@nilgunkomar.com

    okuma şenliği için kategori önerilerini bekliyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Komar,
      uygun bir zamanda aklımdakileri toplayıp yazacağım. Teşekkürler :-)

      Sil
  7. hiç okudugum kitapları not almadım ama görünce ben bu okumustum galiba diyor ve yeniden hızlıca okumaya çalışıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.tolum.site,
      insan bazen hangi kitabı okumuştu şaşırıyor. Bu yüzden düzenli not almak şart :-)

      Sil
  8. İlkay Özgür,
    ben de hedeflerimi tam tutturamıyorum ama liste hazırlamak çok hoşuma gidiyor :-)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...