29 Aralık 2019 Pazar

Tülin Şahin-Her Daim Fit

Sule Uzundere Blog
Görsel internetten alınmıştır.

Tülin Şahin en beğendiğim modellerden biridir. Yakın zamanda bir bebeği olan manken uzun yıllardır başarılı bir kariyere sahip. Bu kitapta formda kalma sırlarını paylaşmış. Kısa kısa notlar şeklinde yaptıklarını yazmış ve önerilerde bulunmuş. Kitapta mankenin çok hoş pozları da var. İnsanı hem yazdıklarıyla hem de görselliğiyle motive ediyor. Kitabın baskı kalitesi de çok iyiydi. Kitabı Kitap Yurdu’nda kampanyayla üç liraya almıştım. O kampanya hâlâ devam ediyor ama bu kitap var mı bilmiyorum. İsterseniz siteye bir bakıp şansınızı deneyebilirsiniz. Ben sizinle kitaptan not aldığım, ilginç bulduğum kısımları paylaşıyorum.
ALTINI ÇİZDİKLERİM: 1. Biz modellerin asla vazgeçemediği bir içecek, soğuk suya yarım limonu sıkıp için. Birçok kişi bunu sabahları sıcak veya ılık suya limon sıkarak uygular. Sabahları aç karnına bunu içmek limon asidiyle midenizin ufak çaplı bir boks maçı düzenlemesine yol açar. Buradaki ikinci sır, limonlu suyu akşam yemeğinden sonra içmektir. Günü bu içecekle kapatacaksınız. Böylece limonlu su, tüm dün yediklerinizi nötralize ederek anlık detoks sağlayacak. Bunu deneyenler ertesi sabah hiçbir şişkinlik hissetmemelerine inanamazlar.
2. Her gün bir saat yürümek vücudu hayatımız boyunca formda tutmamıza yetecek kadar güçlüymüş.
3. Tabağınızda sebze varsa önce onları yiyip ardından karbonhidrat ve proteinlere geçin. Sebzeleri çiğnemek ve sindirmek zaman alacağı için tabaktaki diğer gıdalardan daha az yersiniz.
4. Kahvaltıyı kral gibi, öğle yemeğini prens gibi, akşam yemeğini ise fakir gibi yiyeceksin.
5. Bedenin kendini yenilemesi 21 gün sürüyor. Yani her değişikliğe 21 günde alışıyor.

10 yorum:

  1. Benim de çok beğendiğim bir kadin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,
      meslektaşlarına göre daha başarılı ve kaliteli geliyor bana.

      Sil
  2. O limonlu suya taze zencefil de güzel oluyor tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik Cümleler,
      zencefil bizim eve hiç girmez. Bir ara bir tarif için almıştım. Kullanmayı başaramayıp çöpe attım :-( Benim favorim tarçınlı su. Benim gibi tatlı seven biri için iştahı kesmede çok iyi oluyor.

      Sil
  3. Kral, Prens ve Fakir kitabını okumuştum yıllar önce. Kilo verme macerasını anlatıyordu o kitapta, sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      kuzenim o kitapla yaz ayılarında on kilodan fazla vermişti. Oradan aklımda kalmış.

      Sil
  4. oyyy ben de bu yazılanları uygulamalıyım ama ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      ben bu konularda çok kitap okudum, okuyorum ama uygulama kısmını henüz halledemedim. Hedef 2020 :-)

      Sil
  5. Hep akşam yemeğini daha çok yiyorum ben :D Yürüyüşün bu kadar etkili olacağını bilmezdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      ben de öyle. Az yiyeceğim diye başladığım günü akşam kıtlıktan çıkmışçasına yiyerek noktalıyorum :-)

      2020 hedeflerimden biri düzenli yürüyüş yapmak. Boğazımı tutamıyorum bari oradan toparlayayım.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...