26 Aralık 2019 Perşembe

2019 Yılında İzlediğim Filmler

Sule Uzundere Blog

Bu sene 29 film izlemişim. Geçen seneki performansıma göre bu sayı çok düşük ama böyle olacağını tahmin etmiştim. Zaten geçen sene o kadar çok film izlememin sebebi, bir süre film izleyecek zaman bulamayacağımı düşünmemdi. Yanılmamış oldum 

Geçen yıllardaki performanslarıma da bakabilirsiniz:

2018 yılında izlediğim filmleri buradan okuyabilirsiniz.
2017 yılında izlediğim filmleri buradan okuyabilirsiniz.
2016 yılında izlediğim filmleri buradan okuyabilirsiniz.
2015 yılında izlediğim filmleri buradan okuyabilirsiniz.
2014 yılında izlediğim filmleri buradan okuyabilirsiniz.

13 günde bir film izlemişim.

Bu sene sinemaya hiç gitmemişim. Dördüncü ayın başında doğum yaptım. O andan itibaren bebeğimi bırakıp sinemaya gidemedim. Yılın ilk üç ayında da ilgimi çeken bir film olmayınca uzun yıllar sonra sinemaya hiç gitmediğim bir yıl geçirmiş oldum.

İzlediğim filmlerin sadece 5’i Türk filmi, diğerleri yabancı film. Bu sonuca artık alıştım. Türk filmleri pek tercihim olmuyor.

Önümüzdeki günlerde bu filmler içinde en sevdiğim 10 filmi yazacağım. Beklemede kalın.

Siz bu yıl istediğiniz kadar film izleyebildiniz mi? Sizi en çok etkileyen film ya da filmler hangileriydi? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere, şimdilik hoşça kalın. 

FİLMİN ADI
IRKI
İNANILMAZ AİLE 2
YABANCI
YERALTI
TÜRK
GÜNIŞIĞI TEMİZLEME ŞİRKETİ
YABANCI
SEVGİSİZ
YABANCI
BOHEMIAN RHAPSODY
YABANCI
KÜÇÜK ESNAF
TÜRK
LINCOLN
YABANCI
ACI BİR HAYAT ÖYKÜSÜ
YABANCI
KALKÜTA'NIN ÇOCUKLARI
YABANCI
TELDEKİ ADAM
YABANCI
DEMİR LEYDİ
YABANCI
HUGO
YABANCI
KALDIRIM SERÇESİ
YABANCI
UYGUNSUZ GERÇEK
YABANCI
TAXI TO THE
YABANCI
CAPOTE
YABANCI
İMPARATORUN YOLCULUĞU
YABANCI
ARGO
YABANCI
RICKY GERVAIS HUMANITY
YABANCI
ÖRÜMCEK ADAM ÖRÜMCEK EVRENİNDE
YABANCI
ISN'T IT ROMANTIC
YABANCI
GÖREVİMİZ TEHLİKE 6 YANSIMALAR
YABANCI
BAĞLANMAK YOK
YABANCI
FRANTZ
YABANCI
MUTLULUK ZAMANI
TÜRK
ANNEMİN YARASI
TÜRK
ÖLÜMLÜ DÜNYA
TÜRK
UPGRADE
YABANCI
TEKLİF
YABANCI


21 yorum:

  1. Pek film izleme şansı bulamıyorum. Listenizdeki, "Annemin Yarası" nı izlemiştim. İyi filmdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAPLARA KAÇANLAR,
      evet, Annemin Yarası filmini ben de beğendim. Özellikle oyunculuklar başarılıydı.

      Sil
  2. 3 tanesi hariç hiç birini izlememişim ve bazıları da listemde hala izlemedim.Zaten kitap listem gibi film listeme de hiç uyamadığımı fark ettim :) En sevdiğin 10 film için beklemedeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik Cümleler,
      her sene çok film izlediğim için seçmek zor oluyor derdim ama az film arasından iyileri seçmek ayrı bir zormuş. Listenin gelmesi birkaç haftayı bulabilir :-)

      Sil
  3. Ben de yabancı ağırlıklı izlerim. Lincoln, görevimiz tehlike, upgrade güzeldi, animasyon olarak inanılmaz aile 2 de her yaşa uygun bence, keyif verdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet,
      İnanılmaz Aile 2'yi ben de sevdim. Özellikle küçük bebek çok tatlıydı :-)

      Sil
  4. İzlemediklerimi listeme alıyorum şimdi :)) Bu sene ben de sinemaya pek gitmedim, genelde evde izledim.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      sinemaya gitmek her geçen gün daha zor geliyor :-(

      Sil
  5. Ben de bu sene 40 filmle kapatıyorum. Belki yeni bir tane daha izlerim.:D Listenden bir kaç tanesini izledim. İlk 10 filmini merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra Ercan,
      şu an hangi filmleri seçeceğimi bilmiyorum. Neler olacak ben de merak ediyorum :-)

      Sil
  6. ya böyle sistemli olmak ne güzel. ben de yazmak isterdim ama hiç yapmadım bu tarz bir şey. harika filmler izlemişsin. bebişin biraz daha büyüyünce gidersin sinemaya inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarlar,
      inşallah canım. Benim de hayatta en sevdiğim şeylerden biri liste yapmak olabilir. Bu yüzden hiç üşenmiyorum bunları hazırlamaya :-)

      Sil
  7. Ne güzel ben yılın son aylarında izlemeye başladım. İzlemediklerimi listeye ekleyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'nın Dünyasından,
      istersen en beğendiklerimi yazdığım yazıyı bekle çünkü bu filmlerin hepsini tavsiye etmem. En beğendiğim on filmi yazacağım. Onları gönül rahatlığıyla öneririm.

      Sil
  8. İlkay Özgür,
    çok teşekkür ederim İlkay. Bu sene hem sayıca çok hem de kalite bakımından daha iyi filmler izlemeye çalışacağım. Umarım başarırım.

    YanıtlaSil
  9. Senin performansının altında bir rakam ama dediğin gibi anlaşılabilir bir durum, bebiş geldi ^.^ Yeraltı hakkında ne düşündün abla ya, ben dayanamayıp yarısında filan kapattım. Oysa çok büyük beklentilerle başlamıştım, hem de Yeraltından Notlar bittikten hemen sonra. Kitabın yanında hiç olmamış gibi geldi bana film. Bilmiyorum belki benim sinema zevkime hitap etmiyordur... En beğendiklerinin listesini çok merak ediyorum :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker,
      kitabı okuduktan hemen sonra filmini izlediğin için beğenmemişsindir. Bir de yönetmen birebir uyarlama yapmadım demiş. Bu yüzden birçok yeri farklı gelmiş olabilir. Çok iyi değildi ama Türk sinemasının performansı düşünülürse başarılı bir filmdi bence. Özellikle beş arkadaşın yemek yediği sahne beni birçok gerilim filminden daha çok gerdi. Bir de film bittikten sonra birkaç gün boyunca Aman Ormancı şarkısını dinledim :-)

      Sil
  10. Şuleee, blogumu da senin yazılarını okumayı da çok özlemişim. Ben en son ne zaman film izlediğimi bile hatırlayamıyorum artık �� şuan tatildeyim. Bir gazla belki birkaç istediğim filmi izleyebilirim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nail Art in Wonderland,
      sevgili Alice ben de seni çok özledim. İnstagram'dan takipteyim ama orası blogun tadını vermiyor. Umarım yazmada ve okumada kalıcı olursun. Seni blog aleminde görmek istiyorum. Senin ufaklık büyüdüğü için artık biraz daha rahat olabilirsin belki :-)

      Sil
  11. bu sene benim en çok film izlediğim seneydi listenden baktıklarım arasında da ben en çok ölümlü dünya'yı sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Austenzede,
      Ölümlü Dünya gerçekten güzel ve komik bir filmdi. Normalde bir filmi ikinci kez izlemeyi sevmem ama onu birkaç kere daha izleyebilirim.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...