5 Mayıs 2020 Salı

Film Meydan Okuması #5


5. Gün Sorusu: “En sevdiğiniz drama filmi hangisi?”
Children of Heaven
Siz ne güzel çocuklardınız. İnşallah kaderiniz de güzel olmuştur. 
Children of Heaven (Cennetin Çocukları) filmini yakın zamanda izledim. Bir daha izlemeye dayanabilir miyim bilmiyorum. Ali ve Zehra insanın aklına kazınıyorlar. Filmi izlerken bir çift ayakkabının ne kadar anlam ifade edebileceğini anlıyorsunuz. Filmin ortalarında tam her şey yoluna girecek derken daha beter bir karamsarlığa gömülüyorsunuz. Neyse ki sonu umutlu bitiyor yoksa etkisinden bir hafta çıkamazdım herhalde. İzlemeyenlere ve ağlamak isteyenlere öneririm.

Beş yıl önceki cevabımı buradan okuyabilirsiniz.

15 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      iyi seyirler. İzlersen yorumunu paylaşmayı unutma :-)

      Sil
  2. Ağır dramsa kalsın, şu dönemde hiç gitmez. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra Ercan,
      bence de. Ben de bu dönem dram filmlerinden uzak duruyorum :-)

      Sil
  3. İlkay Özgür,
    bu aralar izleme zaten. Hepimiz bunalmış durumdayız. Daha kötü olursun. Sadece aklının bir köşesinde olsun çünkü çok iyi film.

    YanıtlaSil
  4. Çocukken izlemiştim ve çok etkilenmiştim. Müthiş bir filmdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azkaban Firarisi,
      çocukken izlemek daha farklı hissettirir gibi.

      Sil
  5. Dram filmlerini severim ama aşırı ağlatan filmleri fazla izleyemiyorum. Tavsiye için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nil,
      o tarz filmleri ben de sevmem. Eğer çok beğenilen ve övülen bir filmse ruh halimin uygun olduğu bir anda izliyorum ama o da çok nadir oluyor.

      Sil
  6. Filmi ben izlemedim ama annem izleyip detaylarıyla anlatmıştı, izlemem gerek kalmadı diye düşünmüştüm. Gerçekten üzücü bir hikaye :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      izlemek daha etkili oluyor :-(

      Sil
  7. bende izlemiştim bu filmi ama o zamanlar anne değildim şimdi izleyebilir miyim hiç bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimdeki yaz,
      anne olunca içinde çocuk olan filmlerden etkilenme oranın da artıyor :-(

      Sil
  8. Not alayım bir kenara izlemek isterim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      çok üzücü ama çok güzel bir filmdi. Dediğim gibi neyse ki sonunda umut var :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...