8 Mayıs 2020 Cuma

Film Meydan Okuması #8


8. Gün Sorusu: “Sizi mutsuz eden bir film seçin.”

Jagten
Haksızlığa uğramış karakterler beni çok etkiliyor. Film boyunca böyle olmamalı diyerek izliyorum. Eğer film mutsuz sonla biterse ve karakter uğradığı haksızlıktan kurtulamazsa çok üzülüyorum ve filmin etkisinden çıkamıyorum. Bu konuda aklıma gelen iki film var: Atonement(Kefaret) ve Jagten(Onur Savaşı). İki filmde de karakterler başlarına geleni hak etmemişlerdi.

Beş yıl önceki cevabımı buradan okuyabilirsiniz.

17 yorum:

  1. Onur Savaşı üzücü ama sağlam filmdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozlu Hayaller Kütüphanesi,
      bence de. Ben de çok beğenmiştim.

      Sil
  2. hiç izlemedim bunları. ben de üzülüyorum ya haksızlıkla biten filmlere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarlar,
      günlük hayatta yeteri kadar haksızlık görüyoruz bari filmlerde iyiler kazansın istiyorum ama her zaman olmuyor tabii.

      Sil
  3. İlkay Özgür,
    küçük kızdan hepimiz nefret ettik. Ben başroldeki oyuncuları sevdiğim için onlara üzülmem gerekenden de fazla üzülmüştüm.

    YanıtlaSil
  4. Kayseri Evden Eve Taşımacılık
    Kayseri evden eve taşımacılık fiyatları için sizlere makul ücretler sunulmaya devam ediliyor. Sizlerde artık bütçenize göre hareket ederek nakliyat konusunda ki sıkıntılarınızın giderilmesini sağlayın. Müşterilerimize evden eve nakliyat konusunda nasıl bir çalışma ortaya koyduğumuzu merak ediyorsanız, çalışmalarımızı inceleyebilirsiniz. Uzman ekibimiz ayrıca çalışmalarımız hakkında da tarafınıza detaylı şekilde bilgilendirme yapmaktadır.

    Evden Eve Nakliyat
    Evden eve nakliyat ile sizlerde artık kısa süre içerisinde yeni evinize taşınmaya başlayacaksınız. Bu konuda garantili ve bir anlamda da güven dolu hizmetleri yanı başınızda bulacaksınız. Eşyalarınızın sağ salim şekilde taşınması adına gerekli tüm çözüm yollarını da sunmaya devam ediyoruz. Ev Taşıma ile ilgili olarak artık istediğiniz düzeyde bir çalışmayı da yanı başınızda bulacaksınız. Nakliyatla ilgili olarak işlerin en iyi şekilde yapılmasına yardımcı oluyoruz. Sürekli olarak hizmet veren nakliyat firmalarından da birisi olarak karşınızdayız. Buna göre istediğiniz zaman dilimi içerisinde de firmamızın yolunu tutmaya başlayarak kaliteli olarak hizmet almaya başlayabilirsiniz. Tüm zamanların gelmiş geçmiş en iyi adreslerinden biri olarak karşınıza çıkmaktayız. Birinci sınıf kaliteye sahip çalışmalardan yararlanmaya devam edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayseri Emniyet Evden Eve Nakliyat,
      bilgi için teşekkürler :-)

      Sil
  5. Atonement'i sırf üzüleceğim diye izlememiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      başrol iki karaktere için acıyor. Ben oyuncuları da sevdiğimden daha fazla üzüldüm :-(

      Sil
  6. Atonement dikkatimi çekti, listeye eklendi! Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neon Fikirler,
      çok güzel bir filmdi. Bir roman uyarlaması. Eğer ilgini çekerse kitabını da araştırabilirsin.

      Sil
  7. Kefaret hem üzücüydü hem de çok sevmemiştim. Onur Savaşı'nı merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Onur Savaşı güzel film Salıncak. İzlemelisin.

      Sil
  8. İki filmide izlemedim...Merak ettim...İlk fırsatta izleyeceğim

    YanıtlaSil
  9. Büyük haksızlık ve aldatılmışlığa uğrayan karakterleri anlatan bir film: A Fall from Grace. Belki tam olarak kasettiğin bu değil ama çok beğendim bu filmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cavanşir Gadimov,
      ilk kez duydum. Hemen bakıyorum. Teşekkürler :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...