19 Ocak 2021 Salı

Seri Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği

Seri Kitapları Seri Okuyoruz Okuma Etkinliği
Etkinlikle ilgili yazı yazarsanız bu görseli kullanabilirsiniz. 

Evet, çok özlediğiniz, keşke tekrar yapsak dediğiniz etkinliğin dönüş haberini vermeye geldim J

Seri okumayı çok seviyorum. Eğer hoşuma giden bir seriyse kitaplarını arka arkaya okurum. Bu bana dizi izliyormuşum duygusu veriyor. Sevdiğim karakterlerden bir kitapla ayrılmak zor geliyor bazen. Bu yüzden serilerdeki karakter gelişimini, maceralarını okumak çok güzel bir yolculuk oluyor. Aranızda benim gibi seri okumayı seven çok kişi olduğunu biliyorum. İstedim ki bunu bir etkinlik haline getirelim ve 2021’de daha çok seri okuyalım.

Eski arkadaşlar hatırlayacaklardır. 2018’de bu etkinliği yapmıştık ve çok verimli geçmişti. Aynı zamanda çok eğlenmiştim.

Etkinlikte kitap veya seri sınırlaması yok. Klasik, fantastik, bilim-kurgu, genç yetişkin, polisiye… Aklınıza gelebilecek, istediğiniz herhangi bir seriyi okuyabilirsiniz. Bir seriyi baştan sona okumanıza gerek yok. Daha önce başladığınız serinin kitaplarını da okuyabilirsiniz. Tek kuralımız okuduğunuz kitabın bir seriye ait olması. 

Etkinliğin süresini kısa tutmak istemedim. Bazen yoğun dönemler geçiriyoruz, istediğimiz kadar kitap okuyamıyoruz ya da o dönem etkinliğe uygun kitaplar okumuyoruz. Bu yüzden 1 Ocak-20 Aralık arasında okuduğunuz bütün seri kitapları sayacağız. 20 Aralık’tan itibaren kaç kitap okuduğunuzu ve neler okuduğunuzu bana bildirebilirsiniz. En fazla kitap okuyan arkadaşa kitaplığımdan üç kitap hediye edeceğim. 

Geçen etkinlikte okumak istediğim kitapların fotoğrafını çekmiştim ama bu sefer yapamıyorum çünkü kitaplarım benim ve kardeşimin evinde ikiye bölünmüş durumda. Onları birleştirmek çok zahmetli olur. Ayrıca ben genellikle romantik kitaplar okumayı planlıyorum. Çoğunuzun bu türe ilgi duymadığınızı biliyorum. Bu yüzden sizi listemle sıkmak istemedim. Ama siz etkinlik için kitap seçerseniz paylaşmaktan çekinmeyin lütfen. Aralarında okuduklarım varsa yorum yaparım.

Katılmak isteyen arkadaşlar lütfen yorum yazsın. Katılımcı listesi oluşturayım. Hangi kitapları okuyacağınızı seçer ve blogunuzda paylaşırsanız yazının linkini yazabilirsiniz. 

Hiç okumuyorum diyen biri bile bir senede birkaç seriyi okuyordur. Zaten günümüzde neredeyse tek yazılan kitap kalmadı gibi. Az çok demeden hepiniz etkinliğe katılabilirsiniz. Amacımız motivasyonumuzun artması ve elde biriken serilerin bitmesi. Katılımınızı bekliyorum.

Katılımcılar:

1. Şule Uzundere

2. Beş Senede Devrialem

3. Belle’nin Kütüphanesi

4. Cahil Okur

5. Gözde Türker

6. Blogger Ajandası

7. Evin Tek Kızı Mona

8. Tozlu Hayaller Kütüphanesi

9. Vintage İnci

10. Handan

11. Nora

NOT: Görseli benim için hazırlayan canım arkadaşım Esseve Rin’e çok çok teşekkür ediyorum 😊

42 yorum:

  1. Merhaba :) Ben de katılmak istiyorum :) Aslında çoğunlukla klasik okurum ama kitaplığımda okunmayı bekleyen birkaç seri var ne zamandır aklımda olan... Bu vesileyle ben de onları okumuş olurum belki. Kitaplarımı seçersem de buraya linkini bırakmaya gelirim :) Görseli hazırlayan arkadaşın da eline sağlık, çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beş Senede Devrialem,
      aslında klasiklerden de seri olanlar var. Belki onlardan da okursun. Zaten amaç elimizdeki serileri eritmek. İsmini hemen ekliyorum :-)

      Sil
  2. Tam da kendime historical maratonu hazırlama isteğimin üstüne geldi etkinlik😀 İngilizce olmaları etkinlik içinde sayılıyorsa beni listeye ekle kesinlikle 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      hemen ekliyorum. Zaten historicalların neredeyse hepsi seri kitaplardan oluşuyor. Benim okuyacağım serilerin çoğu da historical olacak :-)

      Sil
    2. Çok güzel! Umarım seveceğin serilerle karşılaşırsın❤ Evet, historicallerin %90'ı serilerden oluşuyor ve çoğunun farklı çiftlerden gitmesi büyük şans😁 Hazırlamam gereken 2-3 yazı var. Sonrasında listemi hazırlamaya başlarım❤

      Sil
    3. Belle'nin Kütüphanesi,
      merakla bekliyorum :)

      Sil
  3. Yazını okuyunca, dusundumde o kadar az seri kitap okumuşum ki. Aslında fikir çok güzel ama gücüm yok Şule. Olur da yıl içinde baktım seri okuyorum o zaman yazarım sana. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satır Arası,
      bu da güzel fikir :-) 5-10 kitap okusan bile yaz bana. Maksat etkinlik olsun.

      Sil
  4. Katılmak isterdim, çok güzel bir etkinlik. Şu aralar benim için biraz zor. Yazılarınızı takip edeceğim şimdilik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      ilerleyen zamanlarda katılmak istersen haber vermen yeterli. Bir yıl sürecek bir etkinlik :-)

      Sil
  5. Benim okuma listemde tek bir seri var bu sene 4 kitaptan oluşuyor. Pardayanlari da ekledim ama onu okumam herhaldr 10 kitap o çünkü:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,
      istersen listeye yazayım seni de. Bir sene uzun bir zaman. Belki başka seriler de okursun.

      4 kitaplık dediğin seri hangisi merak ettim.

      Sil
  6. benı de yaz lısteye ab la :d Gecen sefer katılmıs lakın basaramamıstım uzak kalmam sebebıyle bu sefer olacak :D

    YanıtlaSil
  7. https://mustafauzbek.blogspot.com/2021/01/cocuklar-icin-siirler-sis.html?m=1

    Sitemize bir göz atın.

    YanıtlaSil
  8. Şimdiden, yani Ocağın başından bu yana dört tane Narnia kitabı okumuş bir muggle olarak gözlerimden yıldızlar çıkarak okudum bu etkinlik yazısını. Bir de bu sene Tolkien maratonu yapacağım, etkinliğe katılmak için nedenim çok :D Yani elbette katılıyorum. Liste hazırlar mıyım bilmiyorum ama en azından aklımda olan, okumak istediğim serileri bir yazıda toplarım gibi geliyor. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker,
      senin de bize katılmana çok sevindim Gözde. çok meşhur iki seriyi okuyacakmışsın. Yüzüklerin Efendisi'ni ben de uzun zamandır okumak istiyorum ama bu sene okur muyum bilmiyorum. Sen bir başla, belki ben de gaza gelirim :-)

      Sil
  9. En sevdiğim etkinlik. Ben de kitaplığımda heyecanla okunmayı beklenen kitaplarımla katılıyorum. Böyle bir etkinlik yaptığın için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurgül Kalkan,
      katılımın için ben teşekkür ederim. Seri okumayı ben de çok seviyorum. Böyle etkinliklerle birbirimizi motive edip daha çok okuruz umarım :-)

      Sil
  10. Bu etkinliği kendi çapında gecen yıl yapıp başarılı olamadım 😂 bu yıl tekrar yapacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evintekkizimona,
      belki bizimle okursan daha çok okuyabilirsin :-)

      Sil
  11. Geçen sefer çok güzel okumuştum hatırlıyorum elimde de bolca seri kitap vardı şimdi o kadar var mı emin değilim ama olsun katılacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozlu Hayaller Kütüphanesi,
      önemli olan elimizdekileri okumak. Seni de aramızda gördüğüme sevindim :-)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      süper. Zaman ayırabildiğim bir anda hem listeni inceleyeceğim hem de yazımı güncelleyeceğim.

      Sil
  13. Ben de varım. Elinde bir iki tane romantik seri var. Uzun zamandır okunmayı bekliyorlar. Belki bu vesile ile biraz ertirim. Şu sıralar iyi bir okur değilim. Belki bu vesile ile biraz okurum. En kısa zamanda listemi yazacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci,
      hoş geldiniz :-) Ben liste hazırlamadım ama benim okuyacaklarımın büyük bir çoğunluğu da romantik kitaplar. Listenizi hazırlarsanız haber verin. Ben de en kısa zamanda yazımı güncelleyeceğim.

      Sil
    2. Listem hazır :)

      Sil
    3. Vintage İnci,
      süper. Uygun bir anımda inceleyip yorum yapacağım. Teşekkürler :-)

      Sil
  14. Ben de katılayım, elimdeki serilere bakıp yazarım yazımı bir ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      çok sevindim Handan. Senden çok seri çıkar bence. Oğullarının kitaplarını okusan yeter :-)

      Sil
  15. Ah ne güzel etkinlik.lakin serilere sadık kalamıyorum telden tele atlayarak okumayı seviyorum.yazılarınızı takipteyim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rumeysi,
      teşekkürler. Seri kitaplar herkese hitap etmiyor ama ben seri okumayı çok severim :-)

      Sil
  16. Katılıyorum ben de! Muhtemelen bağlı kalamayacağım ufak bir liste çıkartıp paylaşacağım sayfamda 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nora,
      katılmana çok sevindim. Liste hazırlamak zorunlu değil. Sadece okuduğun serileri not et, yıl sonunda paylaş yeterli. Tabii liste hazırlarsan da hemen bakar yorum yaparım :-)

      Sil
    2. İşte listem! http://www.noraninkitapligi.com/2021/03/seri-kitaplar-seri-okuyoruz-etkinlik.html

      Umarım hedeflerimizi tamamlamış bir şekilde bitiririz yılı Şule 🥰

      Sil
    3. Nora,
      umarım. Ben kendimden pek umutlu değilim ama belki sen başarırsın. Uygun olduğum bir anda listene bakıp yorum yapacağım :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...