1 Ocak 2021 Cuma

Yılbaşı Çekilişimin Kazananı (Bundan Sonra Her Ay Çekiliş Yapacağım)

                                     Yılbaşı Çekilişimin Kazananı (Bundan Sonra Her Ay Çekiliş Yapacağım)

Herkese merhaba. Umarım yeni yılınız güzel geçmiştir. 2021 umuyorum ki 2020’yi aratmaz ve hepimizi mutlu eden, salgının bittiği, eski hayatlarımıza döndüğümüz bir yıl olur.

Yılbaşı çekilişimde üç kişiye kitaplığımdan üçer kitap hediye edeceğimi söylemiştim. Yaptığım çekilişte kazananlar:

1.Dilek Eren

2. Tozlu Hayaller Kütüphanesi

3.Gül Özdemir

Oldu. Arkadaşları tebrik ediyorum. İletişim bilgilerinizi uzunderesule@gmail.com adresine gönderirseniz haftaya kitaplarınızı gönderebilirim.

Çekiliş süreci benim için çok güzel geçti. Ben de bunu sadece bir ayla sınırlamak istemedim ve her ay yapmaya karar verdim. Tabii ayda bir kişi kazanacak. Tek yapmanız gereken bloğumdaki yazılara yorum yazmak. Yaptığınız her yorum bir katılım hakkı kazandıracak. Ay sonunda çekilişle kim çıkarsa o kişiye kitaplığımdan kendi seçtiği üç kitabı hediye edeceğim. Yalnız çekiliş sadece yurt içi için geçerli.

Bloğumu eski zamanlardan beri okuyanlar daha önce de buna benzer bir etkinlik yaptığımı hatırlarlar. O döneme gere dönmek istedim.

Bloğuma yazmak istediğim çok fazla konu var. Umuyorum ki sık sık görüşeceğiz. Hoşça kalın.


19 yorum:

  1. Çok sevindim, şu an senin o bahsettiğin çekilişten kazandığım Alacakaranlık Kuşları'nı okuyorum zaten, çok teşekkürler mail atıyorum birazdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Özdemir,
      hadi ya. Güzel tesadüf olmuş. Şansın daim olsun Gül :-)

      Sil
    2. Kitaplarım geldi, çok hızlı oldu. Tekrardan teşekkürler :)

      Sil
    3. Gül Özdemir,
      iyi günlerde oku :-)

      Sil
  2. Kazanan arkadaşları tebrik ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://adadenizi.blogspot.com/
      onlar adına teşekkür ederim :-)

      Sil
  3. Tebrikler kazanan arkadaşlara... Bu arada bu fani geri döndü bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur,
      hoş geldin. Uygun bir anımda ziyaretine geleceğim :-)

      Sil
  4. Kazananları tebrik ederim, keyifli okumalar dilerim :) Yeni çekilişleri heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      bundan sonra her ay bir kişi kazanacak :-)

      Sil
  5. Yeayyy çok mutlu oldum çok teşekkür ederim mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozlu Hayaller Kütüphanesi,
      umarım seçtiğin kitapları keyifle okursun. Mutlu yıllar :-)

      Sil
  6. Kazanan arkadaşları tebrik eder,keyifli okumalar dilerim.:)

    YanıtlaSil
  7. İlkay,
    onlar adına teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Kazanan arkadaşları tebrik ederim etkinlikleriniz katılmak isterim bana mail olarak ulaşır mısınız? sule hanım takipteyim sizi iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. JDSEZER,
      onlar adına teşekkür ederim. Sormak istediğiniz bir şey varsa siz bana mail atabilirsiniz. uzunderesule@gmail.com İyi günler.

      Sil
  9. Oley! Çok teşekkür ederim😘

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...