19 Mayıs 2022 Perşembe

Bloğumun 9.Yılı Kutlu Olsun 😊

Bloğumun 9.Yılı Kutlu Olsun 😊
19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nız kutlu olsun. Bugünün ülkemiz için anlamı büyük. Benim içinse farklı bir anlamı daha var. Bloğumu bir 19 Mayıs gününde açmıştım. Burada sekiz sene geçirdim, dokuzuncu seneme giriyorum.

Hayatımda verdiğim en doğru kararlardan biri blog açmaktı. Bu kararımdan hiçbir zaman pişmanlık duymadım. Hiçbir zaman bloğumu bırakmayı düşünmedim. Yoğun olduğum zamanlarda birkaç ay yazı yazamadığım dönemler oldu ama okumak için her zaman buradaydım. Umarım daha uzun yıllar bu istekle yazmaya devam ederim. Tabii sizler de okumaya devam edersiniz 😊

Bloğumun doğum gününü hediyelerle kutlamayı seviyorum. Bu yüzden sizlerden bir kişiye üç kitap hediye etmeye karar verdim. Kitapları kitaplığımdan göndereceğim. Size elimde olan kitapların bir listesini yollayacağım, sizler istediğiniz üç kitabı seçeceksiniz. İzleyip beğendiğiniz, bana önerebileceğiniz bir film adı yazarsanız çekilişe katılmış sayılacaksınız. Lütfen IMDB’nin ilk 250 film listesinden ya da çok popüler olan filmlerden olmasın tavsiyeleriniz. Sizin sayenizde yeni filmler keşfetmek istiyorum. Tercihen eğlenceli, insanı mutlu eden, iyi hissetmesini sağlayan filmler olursa sevinirim.

Çekiliş 2 Haziran 2022 gece yarısı bitecek. Kazanan yurt içinden adres vermeli, yurt dışına gönderim yapmayacağım.

Çekilişe bloğu olmayanlar da katılabilir. Mail adresinizi yazıp önerinizi yapabilirsiniz. Çekilişe sizi de dahil ederim. Eğer kazanırsanız mail adresinizden iletişim kurarız.

Daha uzun yıllar burada beraber olabilmek dileğiyle. Yeni yazılarda görüşmek üzere 😊

41 yorum:

  1. Blogunun nice yılları olsun 😊🎉 Machuca filmini tavsiye ederim. Bol ödüllü bir dönem filmi. Konu hafif işlenmişti diye hatırlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur,
      ilk kez duydum bu filmi. Hemen listeme ekliyorum. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Blogunun yeni yılıl kutlarım, nice uzun yıllar paylaşımların olsun..

    YanıtlaSil
  3. Blogu ben de çok seviyorum ama bazı kişiler gidiyor birden. Burada olman güzel, nice senelere. :)) Kitap hediye etme konusunda çok düşüncelisin. Kazanacak kişiye şimdiden iyi okumalar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      biraz önce ben de bir yoruma cevap yazarken benzer cümleler kurdum. İnsan sürekli takip ettiği, bütün yazılarını okuduğu ve yazıştığı biri birden ortadan kaybolunca kendini kötü hissediyor. Arada sırada da olsa o kişilerden haber alabilmek isterdim.

      Sil
  4. Nice mutlu yıllara:))) Bloğunun yeni yaşı kutlu olsun:))))) Yazılarını çok severek okuyorum:)))) Bloğunu çok severek takip ediyorum:))) Umarım uzun yıllar burada olursun, ben de güzel yazılarını okumaya devam ederim:))) Blog çok başka bir dünya ve iyi ki açmışsın bloğunu:))) 19 Mayıs gibi çok çok özwl bir günde olması da çok anlamlı bence:)))

    Uyumsuz filmini öneririm, aksiyon/bilim kurgu türünde seviyorsan. Kitabı olan seri bir film:)
    Big Night filmini çok severek izlemiştim, öneririm:)
    Aramızdaki Sözler filmi de çok güzel:)
    Our Brand is Crisis (Bizim İşimiz Kriz)
    Warrior (Büyük Dövüş)
    Aklıma gelenleri yazdım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      Warrior'u yıllar önce izlemiştim ama diğer filmleri bilmiyorum. Hemen bakıyorum şimdi. Önerilerin ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  5. Nice yıllara....Alman yapımı bir yol filmi izledim yakın zamanda. Adı 303.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://adadenizi.blogspot.com/
      o filmi takip ettiğim bir İnstagram hesabı da önermişti. Listemde. Uygun olduğum zaman izleyeceğim. Teşekkürler.

      Sil
  6. Şule'cim çok tebrik ederim, seni okumak her zaman büyük bir keyif, bloguna ve takipçilerine büyük değer verdiğin görülüyor, sağlıklı mutlu güzel film ve kitaplarla dolu nice yıllara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      çok teşekkür ederim Eren. Sözlerin çok kıymetli. Umarım daha uzun yıllar burada birlikte olabiliriz. Sevgiler.

      Sil
  7. Nice senelere :)

    Ara sıra izlediğin filmleri gördüğüm için nasıl bir film tavsiye etsem diye düşündüm. En iyisi birkaç tane sayayım ama aralarında kesin izlediklerin vardır. En sevdiğim filmlerden bazıları :)

    Lorenzo’s Oil
    V for Vendetta
    Django Unchained
    Taare Zameen Par
    Bajrangi Bhaijaan
    3 idiots
    Kal Ho Naa Ho
    My Name is Khan
    Kaze no Tani no Nausicaä
    The Intouchables
    Truman Show
    Logan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin Kibar,
      arlarında izlediklerim var ama izlemediklerim de var. Onlara hemen bakıyorum. Çok teşekkür ederim öneriler için :-)

      Sil
  8. Daha nice nice yazılari olsun blogunun canimmmmmm. İyi ki bloglar var. 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük Bloğu,
      iyi ki. Çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  9. 9uncu yılınız kutlu olsun ve inşallah bizlerin de böyle uzun soluklu blogları olur:) Tavsiye veren arkadaşların listesi harika, ben daha önce kazananlardan olduğum için tavsiye listesi vermiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      ince düşünceniz için teşekkürler. Uzun yıllar burada olabilmek dileğiyle.

      Sil
  10. şulecim güzel bloğunun doğum günü kutlu olsun o zaman :) benim önereceğim mutlu film adı sevdiğim tüm erkeklere serisi olabilir eğlenceli gençlik filmi sevgilimden son mektup filmi olabilir hem belki filmini bile izlemiş olabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimdeki yaz,
      Sevdiğim Tüm Erkeklere serisini geçen sene izlemiştim. Sevgilimden Son Mektup da izleme listemdeydi ama Netflix'i kapatınca izleyemedim. Öneriler için teşekkürler canım :-)

      Sil
  11. Nice yıllar dilerim bloğunuza. Ponetta filmini tavsiye ederim. Küçücük kızın o rolü nasıl yaptığına inanamadım. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bu filmi duymamıştım. Listeme ekliyorum. Bazı çocuk oyuncular yetişkinlerden daha iyi performans sergiliyor.

      Sil
  12. Nice yılların olsun blogunda Şule abla! İyi ki buradasın, iyi ki yazıyorsun. Uzun yıllar da yazmaya devam edersin inşallah. Film önerim Tower Heist (2011) olsun. Keyifle izlemiştim, umarım sen de keyif alırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker,
      teşekkürler canım. Bu filmi duymamıştım ama bayağı tanıdığım oyuncu var filmde. Hemen listeme ekliyorum.

      Sil
  13. Yazı ve kitap dolu nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      çok teşekkür ederim Handan. İdolüm sensin :-)

      Sil
  14. hayırlı olsuun maşallah maşallah :) çekilişe katılmasam da sana mutlu eden filmlerden söleyebilirim :) adanın büyüsü/kiracının böylesi/kusursuz plan/mamma mia :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Mamma Mia tamam, diğerlerine de hemen bakıyorum. Öneriler için teşekkürler Deep.

      Sil
  15. Bize de nasip olsun inşallah nice senelere hayırlı yayınlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci dizeler,
      çok teşekkür ederim. Umarım herkes uzun yıllar yazar. Bir dönem muhabbet ettiğim bloggerlar birden sayfalarını kapatıp yok olunca çok üzülüyorum.

      Sil
  16. Maaşallah, surenin uzunluğundan ziyade bu süre içinde kaliteli içerik hazirladığın için en azindan kendi adima tesekkur ederim. Sayende benim gibi bolga dogru duzgun bakmayan pasif biri bile bazi kitap okuma gruplarini tanimis, ve hatta bazilarina katilmis bile bulundum. Nice bereketli yillarin olsun ins bu grupta.

    Filme gelince aklima bir cirpida 12 öfkeli adam filmi geldi bir de de sica'nin milanodaki mucize filminin kullandigi sembolizmalari cok begenirim. Gunumuze gelirsek elia suleymanin burasi cennet olmali filmi geldi aklima.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz,
      güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Umarım daha uzun yıllar burada olur ve paylaşımlarda bulunmaya devam ederiz.

      12 Kızgın Adam'ı izledim. En sevdiğim filmlerden biridir. Bence bir başyapıt. "Siyah-beyaz tek odada geçen, sadece erkeklerin olduğu bir film ne kadar iyi olabilir ki?" lafımı bana yedirmişti. Bahsettiğin diğer iki filmi bilmiyorum. Hemen onlara da bakacağım.

      Sil
  17. Blogun için nice senelere :) Film önerisine gelince, muhtemelen izlemişsindir ama Sandra Bullock - Kör Nokta filmini çok seviyorum ben. Son zamanlarda izlediğim başka güzel bir film de 2017 yapımı Mckenna Grace ve Chris Evans'ın Gifted filmiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manxcat / KuyruksuzKedi,
      çok teşekkür ederim. Kör Nokta'yı izledim ve çok sevdim. Bu kadar seveceğimi hiç tahmin etmezdim. Gifted Türkçeye Deha diye çevrildi. Sosyal medyada görüyorum ama henüz izlemedim. Hemen listeme ekliyorum.

      Sil
  18. Seni tebrik eder, blogunun yeni yaşını kutlarım. :)
    Bende her zaman severek izlediğimiz Remember The Titans filmini önermek istiyorum. Alternatif olarak dramlı Kefernahum çok etkileyici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      çok teşekkür ederim. Kefernahum'u izledim. Yaz sıcağında öyle acıklı filmler izlemek istemiyorum. Unutulmaz Titanlar filmini duymuştum ama izlemedim. Listeme ekliyorum.

      Sil
  19. Tebrikler🤗 çalıntı hayat filmini tavsiye ederim iyi seyirler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bu film uzun zamandır listemde ama henüz izlemedim. Belki yıl bitmeden izleme şansım olur. Önerin için teşekkürler :-)

      Sil
  20. İlkay,
    mükemmel öneriler İlkay. Çok teşekkür ederim. Aralarında izlediklerim de var, izlemediklerime de hemen bakıyorum şimdi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...