14 Ocak 2022 Cuma

Büyük BKM Kitap Alışverişim

Büyük BKM Kitap Alışverişim
Herkese merhaba. 2021 yılının kasım ayında toplu kitap alışverişi yaptım. Kitapların hepsini BKM Kitap’tan aldım. BKM Kitap son yıllarda kitap alışverişlerim için en çok tercih ettiğim sitelerden biri oldu. (Diğeri de Kitap Sepeti) İndirim oranları genelde diğer sitelere göre daha iyi oluyor. Sadece bazen kargoları geç gönderme sorunu yaşayabilirsiniz. Benim için önemli olan kitapların uygun fiyatlı olması olduğu için siteyi tercih etmeye devam ediyorum. Eğer kargo konusunda sorun yaşıyorsanız İnstagram hesabınızdan BKM Kitap ile iletişime geçebilirsiniz. Ben İnstagram paylaşımı yapınca işlemler hızlandı.

Kasım ayında genellikle güzel indirimler oluyor. 2020 yılının kasım ayında da çok kitap almıştım. Doların fırlamasının kitap fiyatlarına etkisi, tek fiyat politikasına geçileceği söylentileri ve her şeyin her geçen gün daha da pahalılaşması gibi sorunlardan dolayı alabildiğim kadar kitap almaya karar verdim. Son yıllarda öğrendiğim bir şey varsa o da aldığının yanına kâr kaldığıdır.

Toplam 31 kitap aldım. Sipariş verdiğim üç kitap basımı olmadığı gerekçesi ile iptal edildi. Kartımdan çekilen miktar iade edildi. Kitapların ne kadar olduğunu tek tek yazacağım aşağıya. Neler aldığıma gelirsek;

Büyük BKM Kitap Alışverişim
*Dante’nin İlahi Komedya serisini on beş senedir okumak istiyorum. Bu alışverişte aklıma gelmemişti, kardeşim akıl etti. Çevirisinin çok güzel olduğuyla ilgili yorumlar okuduğumuz için Oğlak Yayıncılık’ı tercih ettik.

*Ahmet Ümit en sevdiğim yazarlardan biri. Son kitabını zaten alacaktım, indirimle dört liraya gelince kaçırmadım.

*Elizabeth Hoyt ve Brenda Joyce historical türünde sevdiğim yazarlar. İkisinin de son çıkan kitaplarını aldım.

Büyük BKM Kitap Alışverişim
*Bu iki kitabı kardeşim istedi, ona aldım. İleride belki ben de okurum. Türkiye İş Bankası Yayınları’nın biyografi serisini topluyor. Maalesef bütün kitaplar piyasada bulunmuyor, yeni baskıları da nadiren yapılıyor. Bu yüzden bu seriden kitap buldukça alıyoruz.

Büyük BKM Kitap Alışverişim
*Modern Klasikler serisini tamamlamak istediğim için Mozart ve Deyyuslar ile 39 Basamak alındı.

*Nişanlılar kitabı hakkında hiç bilgim yok. Birkaç blogger çok övmüştü diye hatırlıyorum. Ölmeden Önce Okunması Gereken 1001 Kitap listesinde olduğunu görünce aldım.

*John Steinbeck’i de çok severim. Yazardan uzun zamandır bir kitap okumuyorum. 2022’de kavuşacağız inşallah.

*İnsanın Anlam Arayışı çok tavsiye edilen bir kitap. Okumak için sabırsızlanıyorum.

Büyük BKM Kitap Alışverişim
*Shakespeare zaten vazgeçilmezim. Az kaldı külliyatını tamamlamama. Son zamanlarda okuduğum kitaplardaki birkaç yazarın aşırı derecede Balzac övdüğünü görüyorum. Yazarın iki kitabını çok uzun zaman önce okumuştum. Maalesef detaylarını hatırlamıyorum. Bu yüzden okumadığım kitaplarından aldım. Katip Bartleby yine bloglarda ve İnstagram’da gördüğüm kitaplardan. En sevdiğim klasiklerden biri olan Jane Eyre’yi yazan Charlotte Bronte’nin Profesör kitabını da aldım.

Büyük BKM Kitap Alışverişim
*Yaşar Kemal’in eksik kitaplarından aldım. Bu sene yazardan en az birkaç kitap okumak istiyorum.

Büyük BKM Kitap Alışverişim
*Ferit Edgü yine en sevdiklerimden. İptal edilen iki kitap yazarın kitabıydı. Yazar Sel Yayınları’ndan Alfa Yayınları’na geçtiği için kitaplarının eski basımı bulunmuyor artık. Bundan sonra kitaplarını Alfa Yayınları’ndan alacağım.

Büyük BKM Kitap Alışverişim
*Günlükler Kitap Eylemi’nin önerisi. Ziya’ya Mektuplar Handan’ın önerisi. Çılgın Kalabalıktan Uzak Okumak Hayattır’ın önerisi. Bu fotoğraf tamamen öneri kitaplardan oluşmuş J

Kitapların hepsi %50 indirimliydi. Sitenin mailime gönderdiği ayrıntılı fiyat listesini buraya ekliyorum. Bakalım bir sene sonra kitap fiyatlarında ne gibi değişiklikler olacak.

KİTAP ADI

FİYATI

Atinalı Timon

6 TL

Bitmeyen Kavga

20 TL

Cennetin Doğusu

25 TL

Çılgın Kalabalıktan Uzak

13.5 TL

Düşler Evi

34.99 TL

Eugenie Grandet

8 TL

Evde Kalmış Kız

6 TL

Eylülün Gölgesinde Bir Yazdı

12 TL

Günlükler

24.75 TL

HAMMURABİ

30 TL

Hüyükteki Nar Ağacı

7.5 TL

İlahi Komedya 3 Cilt Takım

72.5 TL

İnsanın Anlam Arayışı

19 TL

Karıncanın Su İçtiği

22.5 TL

Katip Bartleby

4.5 TL

Kayıp Tanrılar Ülkesi

4.15 TL (HEDİYE)

Mozart ve Deyyuslar

8 TL

Nasıl Hoşunuza Giderse

6 TL

Nişanlılar

25.5 TL

Ortadirek

19 TL

Otuz Dokuz Basamak

7 TL

Perikles

37.5 TL

Profesör

11 TL

Ruh Eşini Bulduğunda

20 TL

Tanyeri Horozları

22 TL

Tılsımlı Deri

9 TL

Veronalı İki Soylu Delikanlı

6 TL

Yazmak Eylemi

12 TL

Ziya’ya Mektuplar

20.5 TL

Bunların arasında okuduklarınız var mı? Okumak istedikleriniz? Merak ettikleriniz? Önce bunu okumalısın dedikleriniz? En sevdiğiniz kitap satış sitesi hangisi? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

24 yorum:

  1. Favorim BKM genelde tüm sitelerden daha ucuza satıyor. Ara ara Kitapsepeti de çok büyük indirimler yapıyor. Son yıllarda bu iki site dışında bir de Hepsiburada'dan alıyorum aralarda, zaman zaman İthaki Yayınları İlknokta'da deli indirimlere giriyor. Birde Pegasus'un N11'de kendi sayfası var ve önsiparişe açılan tüm kitapları orada %50 indirimle alabiliyorsunuz. İnstagram üzerinden yayınevlerini takip ederek yakalamaya çalışıyorum. :)
    Eskiden elimde okunmayı bekleyen kitap kalmayınca toplu alışveriş yapardım. Şimdi indirim bulunca istifliyorum. Kitap almak bu kadar pahalı olmamalı gerçekten...
    Sizin listenizde merak ettiklerim var özellikle Dante yorumunu dört gözle bekleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Dante'yi yakın zamanda okuyabileceğimi sanmıyorum ama okuduğum anda bloğumda yazarım.

      Aslında ben kitap istiflemek istemiyorum. Elimdeki bütün kitapları okuyayım, sonra kitap alayım, onları da okuyunca yeni kitaplar alayım istiyorum ama dayanamayıp çok kitap alıyorum. Tabii kitap fiyatların pahalılığı diğer sebep. İstediğim kitapları indirim oranlarına göre alıyorum. İndirimli bile pahalıya geliyor, etkilet fiyatına almayı düşünemiyorum.

      Sil
  2. İndirimler iyiymiş, ben kitapyurduna takıldım kaldım, başka yerden pek almıyorum. Bundan sonra da pek almam galiba işe girmedikçe.
    Klasiklerle çok aram yok, okursam da tek tük okurum. Listedeki çoğu kitabı bilmiyorum, iyi okumalar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      ben yaklaşık on sene sadece Kitap Yurdu'nu kullandım. Fiyatları uygundur, her ay alışveriş yaparsan ekstra %5 indirim veriyordu. Sonra birkaç alışverişimde gelen kargo hasarlı çıktı. Kitapları düzgün paketlemiyorlardı. Bir keresinde de bana başka birinin kitaplarını göndermişler. Bu yüzden artık oradan alışveriş yapmıyorum.

      Sil
  3. Kitap alışverişi yazılarını okuyunca, okumadığım daha ne kadar çok kitap olduğunu fark ediyorum. John Steinbeck i ben de severim. Yazarın acı gerçekleri yüzümüze vurmak gibi bir alışkanlığı var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix,
      John Steinbeck'i çok seviyorum ama birkaç yıldır okumadım. Bu sene hasret bitecek umarım.

      Sil
  4. Kitapları çok iyi fiyatlara almışsın. Ben de internet alışverişimde BKM Kitap'tan almayı düşüneyim. Genellikle Kitap Yurdu'ndan alıyorum.
    Otuz Dokuz Basamak'ı okudum içlerinden. Heyecan dozajı yüksek bir kitap. Cennetin Doğusu'nun da filmini izledim, beğenmiştim. Eminim kitabı daha güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur,
      ben de 39 Basamak'ın oyununu izlemiştim. Kitabı nasıl merak ediyorum.

      BKM Kitap'a mutlaka şans vermelisin Işın. Ara ara yine %50 indirim yapıyorlar.

      Sil
  5. hiç birini okumamış olmam :), ama içlerinde benim de listemde olanlar var .keyifle oku hepsini **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tozlu hayaller kütüphanesi,
      çok teşekkür ederim. Alışverişi bloğa yazana kadar birkaç tanesini okudum bile :-)

      Sil
  6. Çok güzel kitaplar almışsınız. Bir kısmı bende var. Cennetin Doğusu kitabı için Ahmet Ümit başyapıt yorumunu yapmıştı. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turgay Aksoy,
      öyle mi? Ahmet Ümit'i çok severim ama bunu söylediğini duymamıştım. Şimdi daha çok merak ettim kitabı.

      Sil
  7. Ayy gözlerimden kalpler çıkıyor şu an Şule'cim harika bir alışveriş yapmışsın güle güle oku, yorumlarını merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      ben de baktıkça mutlu oluyorum Eren. Keşke hepsini hemencecik okuyabilsem :-)

      Sil
  8. Ben Amazon'a ölüp bitiyorum, özellikle de Prime üyeysen Amazon'un hizmeti başını döndürüyor. Diğer bütün sitelere burnunu kıvırıp tepeden bakıyorsun, Amazon o derece iyi...

    İlahi Komedya'nın bende de Oğlak Yayıncılık'tan olan edisyonu var ama benimkisi tek cilt. Tee lise sondayken almıştım, kaldı öyle. Ama okuyacağım bir ara 😬 Ben de İş Bankası depolamıştım son alışverişimde. Ne alırsan kâr oluyor artık, aklım hala alamadıklarımda 😄

    Kitaplar çok güzel, keyifli okumalar dilerim 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fehiman Neşe,
      2020'nin son ayında Amazon'dan büyük bir alışveriş yapmıştım. hatta bakmak istersin belki, linkini bırakayım: https://suleuzundere.blogspot.com/2021/01/amazondan-ilk-kitap-alsverisim.html

      Amazon'un sitesini kullanmayı sevmiyorum. Bir de sanırım bütün kitaplar bulunmuyor. Bu yüzden şimdiye kadar bir kere alışveriş yaptım. Belki ilerleyen zamanlarda tekrar denerim.

      Çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  9. Çok güzel bir alışveriş olmuş, çok güzel kitaplar almışsın:))) Öncelikle keyifli okumalar dilerim:))) John Steinbeck sevdiğim yazarlar arasında, kitapların hepsi birbirinden güzel. Düşler Evi'ni merak ettim:) Yorumlarını merakla bekliyor olacağım:) BKM diğer sitelerden uyguna veriyor, kargo parası almıyor ama çok geç gönderiyor ve bazı kitapları da tedarik edemiyor. Benim de alışveriş yaptığım sitelerden biri yine de:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      benim de üç kitabım iptal oldu. İkisinin basımı yok, diğerini de tedarik edemediler galiba. Tabii keşke gönderemeyecekleri kitapları satışa koymasalar daha iyi olurdu.

      Sil
  10. Selamlar :) uzun zaman oldu buraya yazmayalı. Son zamanlarda ben de Shakespeare kitapları aldım. Ama benim tercihim Remzi yayınevinden yana. Çevirmen Bülent Bozkurt Shakespeare konusunda diğerlerinden daha iyi bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin Kibar,
      merhaba. Hoş geldin. Evet, uzun zamandır yoktun. Umarım artık daha sık yazacaksındır.

      Shakespeare'i Remzi Yayınevi'nden hiç okumadım. Bir gün kütüphaneden yazarın bir kitabını alıp deneyeyim. Shakespeare'den okumadığım fazla kitap kalmadı ama çeviriyi seversem okumadıklarımı Remzi'den alabilirim.

      Sil
  11. Son zamanlarda kitap alışverişi için ben de BKM'yi tercih ediyorum. Çok hızlı değiller ama kampanyaları dikkat çekici ve diğer sitelere göre uygun fiyatlı. :)
    Aldığınız kitaplar çok güzel ve çoğu ilgimi çekti. Hepsini keyifle okursunuz umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı,
      çok teşekkür ederim. Aldığım kitaplar bir an önce gelsin isterim ama eğer fiyatlar çok uygunsa beklemeyi göze alıyorum :-)

      Sil
  12. Ziya'ya Mektuplar, Kayıp Tanrılar Ülkesi ve Cennetin Doğusu (yıllar yıllar önce) dışında okumamışım hiçbirini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      yine iyi okumuşsun. Üçü de çok merak ettiğim kitaplar. Özellikle Cennetin Doğusu son zamanlarda çok karşıma çıkıyor. Bu sene hepsini okumaya çalışacağım.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...