1 Ocak 2022 Cumartesi

Yılbaşı Çekilişimin Kazananı (2022’de de Çekilişlerime Devam Ediyorum)

Herkese mutlu yıllar. Umarım 2022 hepimiz için çok daha güzel ve mutlu bir yıl olur. Bloğuma yorum yapan arkadaşlardan çekilişle birine kitaplığımdan üç kitap hediye ettiğim çekilişime bu sene de devam edeceğim. Yazılarıma yorum yazarak kazanma şansınızı artırabilirsiniz. Başka bir katılım şartı yok.

Aralık ayında çekilişi kazanan arkadaş:

Kağıttan Dünyam (İlkay) oldu.

Kendisini tebrik ediyorum. İletişim bilgilerini uzunderesule@gmail.com adresine gönderirsen haftaya kitaplarını gönderebilirim.

Bu sene bloğumda yazmak istediğim çok fazla konu var. Geçen seneden çok yazı kaldı. Umuyorum ki sık sık görüşeceğiz. Hoşça kalın.

12 yorum:

  1. Mutlu yillar sulecim ve gule gule oku ilkaycim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,
      teşekkürler canım. Sana da mutlu yıllar :-)

      Sil
  2. Çok sevindim İlkay'ın kazanmasına, tebrik ederim, keyifli okumalar dilerim:))) Ayrıca çekilişe bu sene de devam etmene daha çok sevindim:))) Mutlu yıllar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      daha kazanmamış çok arkadaş var :-)

      Sil
  3. Şansın daim olsun Kağıttan Dünyam :)

    YanıtlaSil
  4. İlkay'ı tebrik ediyorum. Keyifle okusun.Yazılarınızı bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      elimden geldiğince iki güne bir yazı yayınlamaya çalışacağım.

      Sil
  5. İlkay,
    tekrar tebrikler. Şansın daim olsun canım :-)

    YanıtlaSil
  6. Yeni yıla güzel bir giriş olmuş, şansın daim olsun İlkay :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...