6 Mart 2021 Cumartesi

Her Renkten Bir Kitap

                                                 Her Renkten Bir Kitap

Herkese merhaba. Sevgili Belle’nin Kütüphanesi sayesinde bu güzel etkinlikten haberim oldu. Beş Senede Devri Alem bloğu, her renkten bir kitap okuyacağımız çok güzel bir etkinlik başlatmış. Ben bir ay gecikmeyle katılıyorum bu etkinliğe ama sanırım süre kısıtlaması yok. Siz de isterseniz katılabilirsiniz. Amaç her renkten bir kitabı bu sene içinde okumak.

Önce kitap seçmemeyi düşündüm. Yıl içinde okuduklarımı rengine göre kategorilere yerleştiririm dedim ama bunu zaten her mevsim katıldığım şenliklerde yapıyorum. En son Bahar Okuma Şenliği’nde de yaptım. Bu, işin kolayına kaçmak oluyor. Bu sefer eski usul bir liste hazırlayıp, onları bitirmeye çalışmaya karar verdim. Zaten kitap sayısı çok değil. Yılın bitmesine de çok var. Hepsini okurum diye düşünüyorum. Aralarında bazıları zaten bu sene okuduklarımdan.

Benim listem bu şekilde:

BEYAZ: KNUT HAMSUN-AÇLIK

GRİ: TARRYN FİSHER-HIRSIZ

KAHVERENGİ: PEYAMİ SAFA-BİR TEREDDÜDÜN ROMANI

KIRMIZI: TARRYN FİSHER-TEHLİKELİ KIZIL

MAVİ/LACİVERT: AYFER TUNÇ-DÜNYA AĞRISI

MOR: VADULLAH TAŞ-ORHAN GENCEBAY FİLMLERİNİ ANLATIYOR

PEMBE: KEMAL SAYAR-BENİ SESSİZ DE SEVEBİLİR MİSİN

SARI: MARKUS ZUSAK-KİLDEN KÖPRÜ

SİYAH: İLBER ORTAYLI-ATATÜRK

TURUNCU: DERYA ÖZMEN-ORHAN VELİ

YEŞİL: TERESA MEDEİROS-BAZILARI HIRÇIN SEVER

Eğer siz de bu güzel etkinliğe katılmak isterseniz Beş Senede Devri Alem bloğunda detayları görebilirsiniz. Çok güzel bir tablo da hazırlamış kendisi. Ben daha otantik bir görsel paylaşacağım 😂

Her Renkten Bir Kitap

Umarım rengarenk kitaplar içinizi açmıştır. Yeni yazılarda görüşmek üzere 😘

22 yorum:

  1. Katılmana çok sevindim. Okuduklarımızdan memnun kalacağımız güzek kitaplarla yılımız geçsin😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      umarım. Beni böyle güzel bir etkinlikle karşılaştırdığın için teşekkürler :-)

      Sil
  2. Yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      kitap yorumları benim bloğumda geç gelir ama illaki gelir :-)

      Sil
    2. Geç gelsin, gerçekten çok severek okuyorum yorumları,hem de bilmediklerimi öğreniyorum😊

      Sil
    3. kitapkesfi,
      çok teşekkür ederim. Yorumlarını beni mutlu ediyor :-)

      Sil
  3. Vaaay çok beğendim, bir bakayım detaylara belki katılırım. Şimdiden keyifle oku^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra Ercan,
      teşekkürler canım. Eğer katılırsan listeni paylaşmayı unutma.

      Sil
  4. Ne güzel bir etkinlikmiş. Yapabileceğime inansam katılmak isterdim. Süre kısıtlaması olmadığından yine de düşünebilirim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Tutkusu,
      süre bir seneyi içerdiği için okunabilir bence. Hatta geçen iki ay içinde okuduklarını kategorilerden uygun olanlara yazarsan çok daha kısa sürede bitecektir liste :-)

      Sil
  5. Çok keyifli bir etkinlikmiş buu.Kitaplar da çok güzel görünüyor. :)
    Süre kısıtlaması olmaması ayrıca hoşuma gitti. Okunmayı bekleyen kitaplarıma göz atıp ben de bir liste oluşturayım kendime. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı,
      bir sene devam etmesi beni de cezbetti. Kısa süren etkinliklerde verimli olamıyorum. Uzun vadede iyi okuyorum. Listeni hazırlarsan paylaş mutlaka. Görmek isterim.

      Sil
  6. Otantik görsel, tablonun yerini oldukça güzel tutmuş bence 😄
    Spontane şekilde okumayı seviyorum. Sizin güzel benzetmenizle ''eski usul liste'' daha kesin olduğu için o sınırın içine dahil ettiğimiz kitapları okumamız gerekiyor. Hahah ama liste yapmayı da seviyorum :) Süre derdimiz de olmadığı için umarım her rengini severek okuduğumuz bir etkinlik olur ^^ Şimdiden iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beş Senede Devrialem,
      çok teşekkür ederim. Şimdiye kadar yaptığım hiçbir listeye yüzde yüz uymasam da ben de liste yapmayı seviyorum :-)

      Sil
  7. Şahane bir etkinlikmiş Şule. Ben bu sene hiç bir etkinliğe katılmadım zira yeni kitap almayacağım, elimdekileri okuyacağım diye kendime söz verdim.
    Keyifli okumalaın olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat,
      teşekkürler Şebnem. Ben de elimdekileri böyle etkinliklerle tüketmeye çalışıyorum :-)

      Sil
  8. harika bir fikir Şule'cim rengarenk kitaplara bayıldım, keyifli okumalar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      çok teşekkür ederim Eren. Sevgiler :-)

      Sil
  9. Her renkten bir kitap (: Çok farklı bir etkinlik. Yaratıcı bir fikir. Rengarenk kitaplar (:
    Listende ki kitapların hiç birini okumadım. İyi okumalar dilerim. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
  10. off çok iyisin ya, ben geçen yıl durağan bu yıl fazla dalgalıyım sanırım liste falan yapamam hatta Mart ayı için 8 kitap saptadım okurum diye hala başlayamadım bknz Mart ortayı buldu :( keyifli okumların olsun , takipteyiz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      teşekkürler Eylem. Bu sene ben de senin gibi yapıyorum. Önceden birkaç kitap belirleyip onları okuyorum. Her seferinde ne okuyacağım diye düşünmek çok zaman kaybettiriyor. Ayda bir karar veriyorum, onların arasında hızlıca okumak istediğimi seçiyorum.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...