17 Mart 2021 Çarşamba

2021 Oscar Adayı Filmleri Beraber İzleyelim mi?

2021 Oscar Adayı Filmler
Görsel netten alınmıştır.


Herkese merhaba. Her sene bloglar arasında imrendiğim bir etkinlik vardı: Oscar adayı filmleri izleme ve ödülleri kimin alacağını tahmin etme. Şimdiye kadar nedense bu etkinliğe hiç katılmamıştım. Bu sene artık kaçırmamaya karar verdim.

Kategorilerde aday olan filmler ve isimler internette mevcut. Ben sadece izlemeyi düşündüğüm kategorileri paylaşacağım. Eğer hepsini izleyebilirsem ödül töreninden birkaç gün önce tahminlerimi de yazarım belki.

Benim izlemek istediğim kategoriler bunlar:

EN İYİ FİLM

The Father

Judas and the Black Messiah

Mank

Minari

Nomadland

Promising Young Woman

Sound of Metal

The Trial of the Chicago 7

 

EN İYİ ERKEK OYUNCU

Riz Ahmed - Sound of Metal

Chadwick Boseman - Ma Rainey's Black Bottom

Anthony Hopkins - The Father

Gary Oldman - Mank

Steven Yeun – Minari

 

EN İYİ KADIN OYUNCU

Viola Davis - Ma Rainey's Black Bottom

Andra Day - The United States vs Billie Holiday

Vanessa Kirby - Pieces of a Woman

Frances McDormand - Nomadland

Carey Mulligan - Promising Young Woman

 

EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU

Sacha Baron Cohen - The Trial of the Chicago 7

Daniel Kaluuya - Judas and the Black Messiah

Leslie Odom Jr - One Night in Miami…

Paul Raci - Sound of Metal

Lakeith Stanfield - Judas and the Black Messiah

 

EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU

Maria Bakalova - Borat Subsequent Moviefilm

Glenn Close - Hillbilly Elegy

Olivia Colman - The Father

Amanda Seyfried - Mank

Youn Yuh-jung – Minari

 

EN İYİ YÖNETMEN

Thomas Vinterberg - Another Round

David Fincher - Mank

Lee Isaac Chung - Minari

Chloé Zhao - Nomadland

Emerald Fennell - Promising Young Woman

 

EN İYİ UYARLAMA SENARYO

Borat Subsequent Moviefilm

The Father

Nomadland

One Night in Miami…

The White Tiger

 

EN İYİ ÖZGÜN SENARYO

Judas and the Black Messiah

Minari

Promising Young Woman (Yetenekli Genç Kadın)

Sound of Metal

The Trial of the Chicago 7

 

EN İYİ ANİMASYON

Onward

Over the Moon

A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon

Soul

Wolfwalkers

 

YABANCI DİLDE EN İYİ FİLM

Another Round

Better Days

Collective

The Man Who Sold His Skin

Quo Vadis, Aida?

 

EN İYİ KISA ANİMASYON

Burrow

Genius Loci

If Anything Happens I Love You

Opera

Yes-People

 

EN İYİ KISA FİLM

Feeling Through

The Letter Room

The Present

Two Distant Strangers

White Eye

Bu listeden The Trial of the Chicago 7, Hillbilly Elegy ve Over the Moon’u izledim. Diğerlerini de izlemeye çalışacağım. Ödüller 26 Nisan’da verilecekmiş. O zamana kadar çoğunu izlerim diye umuyorum.

Siz film izlemeyi sever misiniz? Oscar ödüllerini takip eder misiniz? Bu etkinliğe katılmak ister misiniz? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

16 yorum:

  1. Vaaaayyy muhteşem..Tekrar yoruma gelicem bu sefer cevaplarla

    YanıtlaSil
  2. Ben ilk 6 kategoriye ancak yetişiyorum Şule. İzlemeye başladım ben de, zaman buldukça yazıyorum da.
    Tahminlerde yeniden görüşürüz, bakalım ne kadar tutturabileceğiz ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat,
      yazılarını gördüm ama okumadım. Belki ben kendi yorumlarımı yazmadan okumam. Sanırım önce Netflix'teki filmleri izliyorsun. Ben de öyle yapacağım çünkü izlemesi çok kolay. Sonra diğer filmleri araştırırım :-)

      Sil
  3. Film izlemeyi çok severim. Oscar ödüllerini bazen takip ediyorum. Güzel filmler var, iyi seyirler dilerim şimdiden:))))

    YanıtlaSil
  4. Pandemiden dolayı olsa gerek bu seneki adayları önceden pek duymadık. Belki Chadwick'in vefatından dolayı Ma Rainey's Black Bottom bir derece insanların ilgisini çekti. Tahminimce ayıp olmasın diye ödülü ona verirler ama diğerleri için bir tahminim yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      diğer adayları izlemediğim için tahmin edemiyorum ama eğer diğer adaylar arasında aşırı iyi olan biri yoksa büyük ihtimalle dediği gibi olacak.

      Sil
  5. Şule'cim hiç birini izlemedim ama merak ediyorum ben de, iyi seyirler:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de başladım izlemeye. Hepsi yetişmez ya zda bulamadıklarım oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://adadenizi.blogspot.com/
      ben daha başlamadım. Önce Netflix'tekilere bakarım. Onları izlemek kolay oluyor. Sonra nette araştırmalara başlayacağım. Bakma bir sürü film yazdığıma. Büyük ihtimalle ben de hepsini izleyemem :-)

      Sil
  7. Teşekkür ederim. Zamanla izleleriz imkan olursa.

    YanıtlaSil
  8. Her sene en azından arşa çıkan filmleri izliyorum ve araştırıyorum. Örneğin 2020 için yeşil defter/kitap, umuyorum yanlış yazmadım ismini,bunu izlemiştim. Bu etkinliği heyecanlı buldum, çünkü sevdiğim eylemlerden. Ama filmlerin en azından bir fotoğrafı olsa idi izleme heyecanım artardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Özbek,
      haklısınız ama o yazıyı hazırlamak daha çok zamanımı alırdı. Uğraşmak istemedim. Yazmam gereken daha çok konu olduğu için yazılarımı hızlı şekilde yazmaya çalışıyorum.

      Dediğiniz filmi ben de izledim ama ben de ismini hatırlayamadım. Yeşilden eminim ama diğer kelime aklıma gelmedi. Yeşil Rehber'miş filmin adı. Güzel filmdi, ben de sevmiştim.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...