24 Ağustos 2021 Salı

10 Türk Filmini Kısa Kısa Yorumladım

10 Türk Filmini Kısa Kısa Yorumladım10 Türk Filmini Kısa Kısa Yorumladım

10 Türk Filmini Kısa Kısa Yorumladım10 Türk Filmini Kısa Kısa Yorumladım


10 Türk Filmini Kısa Kısa Yorumladım10 Türk Filmini Kısa Kısa Yorumladım

10 Türk Filmini Kısa Kısa Yorumladım10 Türk Filmini Kısa Kısa Yorumladım

10 Türk Filmini Kısa Kısa Yorumladım10 Türk Filmini Kısa Kısa Yorumladım

NOT: Bu görseller İnstagram hesabım Suleuzundereblog’tan alınmıştır. 

12 yorum:

  1. Bizim İçin Şampiyon severek izlediklerimdendi:) Diğer filmlerden Dert Bende ve Yaralı Kalp izlediklerimden ama sevemedim. Aşk Tesadüfleri Sever'in ilk filmini izledim, 2'yi izlemedim. Diğer filmlere de bir şans vermeliyim diye düşünüyorum:))) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      Bizim İçin Şampiyon çok sevilen bir film. Hatta sanırım sevmeyen bir tek ben varım :-)

      Sil
  2. Filmlerin bir kısmını seyrettim Özellikle son dönem komedilerini. Genel olarak orta düzeyde filmler. Bizim için Şampiyon da fena değildi. Gerçek bir hikaye olması etkileyiciydi. Yok Artık 2 nin son bölümü de gerçekten çok ilginçti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turgay Aksoy,
      kafa dağıtmak için ben de Türk filmlerini tercih ediyorum. Arada çok kötüleri de çıkıyor ama olur o kadar :-)

      Sil
  3. Yeşilçam filmlerini çok ama çok seviyorum, tüm absürtlüklerine rağmen hem de. Bazen bazı sahneler yok artık dedirtse de, o dönemin saflığı bir şekilde cezbediyor beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemucu,
      ben de çok seviyorum. Keşke Netflix daha çok Türk filmi yayınlasa. Hepsini izlerim valla :-)

      Sil
  4. Değişik bir stil ve inceleme olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teknoyirmi,
      çok film izlediğim için hepsi hakkında uzun uzun yazamadım. Yorum isteyen arkadaşlara kısaca fikrimi söylemek istedim. Bunları İnstagram2da paylaşmıştım. Beni oradan takip etmeyenler için burada da paylaştım :-)

      Sil
  5. Netflix in bildiğin içinden geçiyorsun abla bu ara... Emeğine sağlık farklı bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur,
      evet, bu ara çok film izledim ama eylülde okullar açılıyor. Artık eskisi kadar izleyemem.

      Sil
  6. Selam. "Yok Artık" filmini çok beğenmiştim diğerlerini izlemedim. Ama ne güzel filmler izlemişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük Bloğu,
      tatilde iki ay boyunca hiç kitap okumadım. Bir dizi izledim, onun dışında hep film izledim. Bu yüzden sayıları bayağı arttı. Eylülde okullar açılacağı için bu kadar izleyemem.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...