17 Ağustos 2021 Salı

Kızım Uyurken Düşündüklerim

Bir kitap alayım da okuyayım.

Aslında uzun zamandır film de izlemiyorum. Film mi izlesem?

Netflix’te çok güzel diziler var. Onlardan birine mi başlasam?

Youtube’ta takip ettiğim kanalların videoları birikmiştir. Onları mı eritsem?

En iyisi bloğa bir yazı yazayım.

Ama okunacak blog yazıları da birikmiş. Onları okuyup yorumlasam daha iyi olacak.

Ya da internette keyif yapayım. Ekşi’de takılırım biraz. Bakayım ülke gündeminde neler varmış?

Uzun zamandır kimseyle konuşmadım. Geçen gün X aradı açamadım. İhmal ettiğim kişileri mi arasam?

Aslında evde yemek de yok. Bir şeyler pişirmek lazım.

Temizlik yapmak da lazım. Ev iyice kirlendi.

Yürüyüşe mi çıksam. Doğum yapalı kaç ay oldu, kilo vermeyi geç verdiklerimi bile geri aldım. Lohusayken kilo alanlara laf etmiştim değil mi? 🙊

Kendimi yorgun hissediyorum. Biraz uzanayım, sonra ne yapacağıma karar veririm.

Derken uykuya yenik düşerim ve kızımın ağlamasıyla uyanırım.

(Bu yazıyı kızım bebekken yazmayı düşünmüştüm. Şimdi kızım 2,5 yaşında. Eskiye göre çok daha rahatım. Yani insanların zamanla kolaylaşacak dedikleri kadar varmış. Sadece sabretmek gerek. Yeni anne olanlara selam olsun J)

15 yorum:

  1. Çok tatlı :) Bebeğinizle sağlıklı mutlu bir ömür dilerim. Benim bebeğim olmasa da boş zamanlarımda bu kadar çok şey ben de düşünüyorum ve işin içinden çıkamıyorum. Ne yapsam düşünürken boş zamanımın bittiğini fark ediyorum acı bir şekilde. Zaman mı çok hızlı, bizim için mi çok çeldirici var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benherneysemo,
      çok teşekkür ederim. Zaman çok hızlı akıyor ve biz çok şey yapmak istiyoruz. Eğer planlı hareket etmezsen ve çeldiricilere kapılırsan zamanın nasıl geçtiğini fark etmiyorsun bile.

      Sil
  2. Hiç istisnasız her defasında çocuklar yatağa ben yatağa :D Uykumu alamayınca çok ters olduğumdan çocuklara gülümseyen bir anne olmayı temiz eve tercih ettiydim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      bu kadar seçenek yazdım ama neredeyse ilk bir sene ben de hep uyudum. Uykuyu çok seven biri olarak ne yapacağım derken uykum geliyordu. Ben de hemen yatıyordum :-)

      Sil
  3. Ne samimi ve tatlı bir yazı olmuş:))Allah bağışlasın:))) Bebeğine ve sana sağlıklı, huzurlu, tatlı bir hayat dilerim güzelliklerle dolu:))) Yazdıklarında o kadar haklısın ki, ben de düşünüyorum. Bazen zamanımı boşa geçirdim gibi geliyor bazen de bugün benim için güzel ve verimli geçti diyebiliyorum. Sanırım o anki psikolojik durumuma göre ya da bazı yaşadığım durum ve olaylara göre değişiyor. Bazen de yetişmiyor hiçbir şey diyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      çok teşekkür ederim. Günümüz insanının en büyük sorunu zamanı yetirememek sanki.

      Sil
  4. Sadece çocukla düşünülmüyor ki, ben her zaman düşünüyorum benzerlerini ya da daha farklılarını. :D 24 saat yetmiyor bana ama bazen bakınca ne kadar boş vakit harcadığımı düşünüyorum. O vakitlerde bir işimi yapsam o 24 saat bana hayli hayli yeter. Yeter ki şu telefonu elimden bırakayım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra Ercan,
      akıllı telefonlar çok vakit çalıyor gerçekten. Ben Facebook, İnstagram gibi uygulamaları telefonumdan kaldırarak boşa geçen zamanımı azaltmaya çalışıyorum. Henüz başarılı olduğum söylenemez.

      Sil
  5. :)) bu yazıyı okumak seni mutlu etmiştir o zaman Şule'cim, minik prensese maşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      çok teşekkür ederim Eren. Çocuk sahibi olma konusunda tereddütlerim varken senin attığın maili unutmadım. Geçen gün karşıma çıkınca tekrar okudum. Desteğin ve ilgin için çok teşekkür ederim :-)

      Sil
    2. ne kadar naziksin Şule'cim, biraz bile katkım olabilmişse ne mutlu bana, ben teşekkür ederim:)

      Sil
  6. İlkay,
    çok teşekkür ederim İlkay. Zaman geçtikçe insan sadece güzel anıları hatırlıyor.

    YanıtlaSil
  7. Yapmak isteyip de yapamadığımız çokca şey var. Lakin çocuklarımızla geçen her dakika her saniye çok güzel. Tam kitap okumaya başladığımda gelip "Baba kitap oku istemiyorum. Kutu pense yapalım" demesiyle tüm planlarım suya düşüyor. Ama hiç bir planın gerçekleşmesi beni bu sözler kadar mutlu edemez. Rabbım evlatlarımızın acısını göstermesin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur,
      Amin. Senin kız bayağı konuşuyor o zaman. Benimki henüz öyle cümle kurma seviyesine gelemedi :-(

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...