26 Ağustos 2021 Perşembe

Handan'ın Çekilişinden Kazandığım Hediyeler Geldi

Handan'ın Çekilişinden Kazandığım Hediyeler Geldi
Sevgili Handan’ın İnstagram hesabından yaptığı çekilişe katılmıştım. Kitap çekilişlerini oldum olası severim ama bu sefer gözüm yapbozdaydı. Yapboz yapmayı çok severim. Uzun zamandır yapamıyorum çünkü hem vaktim yok hem de evde küçük bir çocuk varken yapboz yapmak hayal gibi bir şey. Yine de kazanmayı çok istiyordum. Şansıma çekilişi ben kazandım ve çok sevindim. Buradan sevgili Handan’a bir kez daha teşekkür etmek istedim.

Yapbozun yanında gelen kitaplar da çok hoşuma gitti. Edgar Allan Poe’nun bende bütün öykülerinin olduğu kitap var ama yaklaşık 7-8 senedir kitaplığımda tozlanıyor. Ansiklopedi boyutunda olduğu için gözümü korkutuyordu. Belki yazarı okumaya bu kitaptan başlarım. Hoşuma giderse diğer kitaba geçerim. Neden Ucuz Saat Takıyorsun’u ilk kez duydum ama ismi ilgimi çekti. Jack London’a bayılırım. Bu kitabını okumamıştım. Mutlaka okuyacağım. Eğer Biz, Biz Olmasaydık Olabileceğimiz Diğer Her Şey yine ismiyle beni tavlayan kitaplardan. İlk önce onu okumaya karar verdim. Amok Koşucusu’nu ise yıllar önce okumuş ve çok sevmiştim.

Sizin bu kitaplar arasında okuduklarınız var mı? Beğendikleriniz? Merak ettikleriniz? Yapboz yapmayı sever misiniz? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

Yapboz
Neden yapboz yapamadığımın kanıtı :-) 

13 yorum:

  1. Yap bozu bende çok boşladım benimde kısa sürede dönmem lazım o hobime ama ne yazık ki aynı dertten mizdaribim. Koyduğu parçaların yerini değiştirince küsuyoruz...

    Çekiliş kazanman sevindim. Umarım bir gün bende kazandığım cekilisleri kaybetmem :)

    YanıtlaSil
  2. Yapboz gerçekten çok güzelmiş :) Kitaplardan Amok Koşucusu'nu okudum, etkilenmiştim okuduğum tüm Stefan Zweig kitaplarından olduğu gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur,
      Zweig'in yeri bende de ayrı. Uzun zamandır bir kitabını okumadım. Biyografi kitabını okudum ama öykülerini okumayı özledim.

      Sil
  3. Yapboz halıları oldukça işe yarıyor Şulecim. Yapmadığın zaman rulo yapıp kaldırıyorsun. Ben çocuklar küçükken hep onu kullanıyordum. Onlar uyudukları zaman açıp yapıyordum.

    Keyifle oku kitaplarını, yap yapbozunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      Yapboz halısı almak hiç aklıma gelmemişti Handan. Yapbozu kardeşime verdim. O yapmaya başladı, ben de evine gittikçe ona eşlik edeceğim. Tekrar teşekkür ederim :-)

      Sil
  4. Tebrik ederim:))) Ne güzel kitaplar:) Yapboz çok güzelmiş, bayıldım. Bazen ben de alıp uğraşayım diyorum ama almadım. Seneler önce yapardım, şimdi senin yazında görünce ben de hemen alıp yapmak istedim. Keyifli okumalar dilerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      çok teşekkür ederim. Ben yapboz yapmayalı üç sene oldu. O kadar özlemişim ki kardeşimle beraber hemen başladık ve birkaç günde bitirdik. En sevdiğim aktivitelerden biri kesinlikle.

      Sil
  5. hepsi şahane Şule'cim güle güle oku/yap tebrikler:)

    YanıtlaSil
  6. İlkay ,
    teşekkürler İlkay. Benim de okuduğum ilk kitap Eğer Biz, Biz Olmasaydık Olabileceğimiz Diğer Her Şey oldu. Bir iki hafta içinde yorumumu yazarım inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Yapboz halıları oldukça işe yarıyor Şulecim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...