18 Kasım 2021 Perşembe

Bu Filmlerin Hepsini Şiddetle Öneriyorum 😍👍

Herkese merhaba. Biliyorsunuz, izlediğim filmleri toplu olarak bloğumda yazıyorum. Bu yazılarda filmleri beğeni sırama göre sıralıyorum. İçlerinde çok beğendiklerim de oluyor, nefret edip yarım bıraktıklarım da. Bu listede bir değişiklik yapıp tamamen sevdiğim filmleri yazacağım. Beğeni sıralaması yok. Hepsini çok sevdim ve hepsini öneriyorum. Siz beğendiğiniz tür ya da oyuncuya göre izlemek istediğinizi seçebilirsiniz. Herkesin kendine göre bir şey bulabileceği bir film listesi oldu.

TERMİNAL

TERMİNAL

Bu filmi izlemek için neden bu kadar bekledim bilmiyorum. Tom Hanks en sevdiğim oyunculardan biri. Son iki yıldır onun birçok filmini izledim ve bunun için çok mutluyum. İzlediklerimin hepsini bloğuma yazmaya çalışıyorum. Belki ilerleyen zamanlarda oyuncunun en iyi performanslarını seçtiğim bir yazı yazabilirim.

Bu film listedeki iki gerçek hayat uyarlamasından biri. Diğer film gibi bu da izlerken çok uçuk, ütopik geliyor ama gerçekten yaşanmış hepsi. Bir adam havaalanında nasıl yaşar merak ediyorsanız bu filmi izleyin. Açıkçası ben havaalanında yaşanmaz diye düşünüyordum ama yanılmışım. Çok da güzel yaşanırmış.

AİLEM ROBOTLARA KARŞI

AİLEM ROBOTLARA KARŞI

Bu filmi sevgili Esra Ercan önermişti. Animasyon filmi izlemeyi her zaman sevmişimdir. Son zamanlarda pek iyi örnekleri karşıma çıkmıyordu. Bu film uzun zamandır izlediğim en iyi animasyon oldu. Tek kelimeyle bayıldım. Verdiği mesajlar, aile ilişkileri, çizimler hepsi çok iyiydi. Özellikle ailecek izleyecek film arayanlar kaçırmasın.

BAŞLAT

BAŞLAT

Spielberg’den yakın gelecekte geçen bir bilim kurgu. İlk sahneden itibaren macera başlıyor ve filmin sonuna kadar durmuyor. Çok eğlenceli bir filmdi. Sanal gerçeklik, bilgisayar oyunları vb. benim ilgi alanım olmadığı halde çok severek izledim. Özellikle gençler bayılarak izleyecektir ama film sadece gençlere değil herkese hitap ediyor. Biz orta yaşlılar onların anlamadığı birçok gönderiyi yakalayabiliriz J

Bu filmle birlikte ünlü yönetmene bir kez daha hayran oldum. Yetmiş yaşın üstünde biri olarak bu tarz bir filmin altından başarıyla kalkması takdire şayan.

FIRTINA ANI

FIRTINA ANI

Bu filmi de sevgili Gül Özdemir önermişti. Son yıllarda İspanyolların yaptığı gerilim filmlerine taktım. Gerçekten çok başarılı örnekler veriyorlar. Özellikle senaryolarının orijinalliğini ve sürpriz sonlarını çok seviyorum. Fırtına Anı da bu saydığım özelliklere sahip başarılı bir gerilim filmi. Filmde La Casa De Papel’de Profesör karakterini canlandıran oyuncu da var. Yalnız kendisi başrol değil, filmi sadece onun için izleyecekseniz hayal kırıklığına uğramayın.

ROSE ADASI'NIN İNANILMAZ HİKÂYESİ

ROSE ADASI'NIN İNANILMAZ HİKÂYESİ

Konusunu bu kadar iyi anlatan film ismine az rastlanır. Ben bu filmi izlemeden önce gerçek hayattan uyarlama olduğunu biliyordum. Buna rağmen sürekli “Yok artık!” diyerek izledim filmi. Filmdeki olayların gerçekten yaşandığını bilmeyen biri abatmışlar, bu kadarı olmaz diye düşünebilir ama hepsi gerçekten yaşanmış. Yer yer çok komik olan bu filmi kaçırmayın.

ŞAOLİN FUTBOLU

ŞAOLİN FUTBOLU

Baştan uyarayım bu film herkese göre değil. Bazılarınız nefret edebilir ama kimileri de benim gibi kahkaha krizine girebilir. “Tsubasa film olarak çekilseydi nasıl olurdu?” diye merak ediyorsanız bu filmi izleyin. Absürt komedilerden hoşlanıyorsanız bu filmi izleyin. Bir de size bir öneri: Filmi Türkçe dublaj izleyin. Dublajı, orijinalinden daha iyi olan ender filmlerden biri bu.

Not : Bütün görseller IMDB sayfasından alınmıştır. 

Bu listeden izlediğiniz film var mı? İzlemek istediğiniz? Çok beğendiğiniz ya da o kadar iyi değildi dediğiniz? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

21 yorum:

  1. Terminal'i izledim ama üzerinden bayağı zaman geçti. Sevmiştim o filmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur,
      çok güzel bir filmdi. Bayağı eski olduğu için izleyeni çok, ben bu sene ilk defa izledim.

      Sil
  2. Yalnızca Terminal'i izlemişdim ama Fırtına Anı ve Rose Adası ilgimi çekti, izleyeceğim . Önerileriniz için teşekkürler
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çenebaz,
      rica ederim. Fırtına Anı gerilim türünde iyi, diğeri kendini iyi hisset filmi. Ruh halinize göre seçebilirsiniz :-)

      Sil
  3. İçlerinden Terminal ve Başlat'ı izledim.Tom Hanks'in eski yapımlarını izlemekten hep keyif almışımdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozlu Hayaller Kütüphanesi,
      ben de. Daha izlemediğim çok filmi olduğu için seviniyorum.

      Sil
  4. Ya Başlat'ın kitabını okumuştum film ha çıktı ha çıkacak durun izleyeyim falan derken unutmuşum. Burda görünce çok sevindim. Diğerlerine de bir şans vermek isterim ne izlesek sarmalında kaldığım anlar için yazıyı kaydettim, eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Başlat kitap uyarlaması mıymış? Yeni öğrendim. Ben de hemen kitabına bakıyorum şimdi :-)

      Sil
  5. Son iki filmi izlemedim sadece Şule’cim, Fırtına Anı’nı en az 3 kere izledim çok güzel:) şahane bir liste, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Rose Adası... ile Ailem Robotlara Karşı filmlerine başlasam da devamını getirememiştim her ikisini ama listenin geri kalanını keyifle izledim :) Oldukça güzel filmler. Tavsiyen sonrası bu iki film için de kendime yeni bir şans vereceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adamkarga,
      Ailem Robotlara Karşı'nın çizimleri değişikti. Ben de çok sevmedim ama senaryosu ve verdiği mesajlar hoşuma gitti. Tabii farklı şekilde görselleştirilseydi çok daha güzel olabilirdi.

      Sil
  7. İlkay ,
    Ben de Kung Fu Hustle filmini ilk kez yirmi sene önce duymuştum. Kuzenim filme çok iyi ve mutlaka izle demişti. O zamandan aklımda kalmış ama izlemedim. Dur ben de onu listeme ekleyeyim :-)

    YanıtlaSil
  8. Terminal ve Başlat dışındakileri izlememişim, bakayım onlara.

    YanıtlaSil
  9. İlk ikiliyi ve futbol filmini izledim. İzlediğim filmler hakkında konuşmayı seviyorum. Bu üç film için de izlenebilir diyebilirim. Hele animasyon, tavsiye bile edebileceğim türden. "Terminal" ise tavsiye listemde olmasa da gayet etkileyici bir film. Konusu açısından özgün bir yapıt. Futbol filmi ise çerezlik ve eğlenceli bir film. Çoğu zaman izlenebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Özbek,
      herkese hitap etmez ama seven de çok sever diye düşünüyorum.

      Sil
  10. Terminal'in gerçek ve yaşanmış bir olay olduğunu yakınlarda öğrenmiştim. İzledikten sonra. Ara sıra oturup izlenebilecek güzel yapımlardan bir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cavanşir Gadimov,
      ben de çok sevdim. İnsanın içini sıcacık yapıyor :-)

      Sil
  11. Bu listede Fırtına Anı isimli filmi çok sevmiştik. Yanlış hatırlamıyorsam İspanyol yapımı bir filmdi. Terminal filmini merak ediyoruz. Biraz önce eşimle de bu filmi konuştum. Yakında izlemeyi düşünüyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyüp Aktuğ,
      evet, Fırtına Anı İspanyol filmi. Çok da güzeldi. Terminal'i de seveceğinize eminim. Şimdiden iyi seyirler.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...