24 Kasım 2021 Çarşamba

Hediye Kitaplarım Geldi 😍

Hediye Kitaplarım Geldi 😍
Bugün Öğretmenler Günü. Ben bugünü çok seviyorum. Her sene büyük heyecanla okuluma giderdim. İki senedir bu özel güne hasret kalmıştık çünkü geçen sene pandemi nedeniyle okullar kapalıydı. Ondan önceki sene de hafta sonuna denk geliyordu. Bu sene acısını çıkaracağım, çok güzel kutlayacağım derken çarşamba günümü boşalttılar ve ben okula gitmedim. Hahhaahah bir şeyi çok istemeyeceksin diyorlar ya doğru.

Neyse ki bugün hediyesiz kalmadım. Sevgili Kitap Keşfim bloğunun İnstagram hesabından kitap kazanmıştım. Kargom bugün elime ulaştı. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Güzel kitapların yanında ayraç, ajanda (ki en sevdiğim şeydir) ve çikolata da koymayı ihmal etmemiş. (çikolatayı kargoyu açar açmaz yediğim için fotoğrafta yok J) Hepsini keyifle okuyacağıma eminim.

İşin en güzel tarafı bu hediyeleri kazanmak için hiçbir şey yapmadım. Sadece kendisinin İnstagran hesabında aktif oldum. Fotoğraflarına yorum yaptım, anketlerine katıldım ve sorularına cevap verdim. Bunları, kendisinin paylaşımlarını beğendiğim için yapıyordum, hediye işin kaymağı oldu. Siz de güzel arkadaşımın güzel sayfasını takip etmek isterseniz burayı tıklayabilirsiniz. 

Yaşasın bloglar, yaşasın blog dayanışmaları J

16 yorum:

  1. öğretmenler günün kutlu olsun Şulecim
    kitaplar tam gününde gelmiş ne güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,
      çok teşekkür ederim :-) Hediyelere ayrı doğru günde gelmesine ayrı sevindim :-)

      Sil
  2. güzellikler içinde okuyun..
    öğretmenler gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller, güle güle kullan Şule. Özellikle alttaki kitabı merak ettim. Yaşasın blog dostlukları. :)
    Öğretmenler günün kutlu olsun. Bir şeyi çok isteyince olmuyor gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      çok teşekkür ederim :-) Artık her şeye hayırlısı diyerek bakıyorum. Olmayınca olmuyor :-)

      Sil
  4. keyifle okuyun, gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  5. Öğretmenler günümüz kutlu olsun :) Tebrik ederim, hediyenin en ufağı bile tebessüme vesile oluyor. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adamkarga,
      çok teşekkür ederim :-) Kesinlikle. Özellikle zevkine uygun hediye alınca insan çok mutlu oluyor :-)

      Sil
  6. Öğretmenler günün kutlu olsun. Ne güzel denk gelmiş, keyifle oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur,
      çok teşekkür ederim. Evet, güzel denk geldi. Sanki o güne özel hediye almışım gibi oldu :-)

      Sil
  7. hem öğretmenler günün hem de hediyelerin kutlu olsun, :D

    YanıtlaSil
  8. Öğretmenler günün kutlu olsun tekrardan:))) Keyifle oku hepsini, beğenmene çok sevindim:))) Biraz geç oldu ama sana özle bir güne denk gelmesine ayrıca sevindim:))) Kitapların yanında çikolatayı çok severim o yüzden sizlere gönderirken de küçücük bir şey koyuyorum içine:))) Umarım severek okursun:))) Keyifli kitap keşifleri dilerim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      çok teşekkür ederim. Seni ve yorumlarını özlemiştim. Hoş geldin :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...