21 Aralık 2021 Salı

Seri Kitapları Seri Okuyoruz Sonuçları Buraya 😊

Seri Kitapları Seri Okuyoruz Sonuçları Buraya 😊
Etkinlik yılbaşında bitecek ama ben sonuçları toplayacağım yazıyı şimdiden paylaşıyorum. 14 Ocak Cuma gününe kadar sonuçlarınızı bekleyeceğim. 15 Ocak’ta en çok kitap okuyan kişiyi belirleyip ona kitaplığımdan üç kitap hediye edeceğim. Etkinliğe katılanlar sonuçlarını buraya yazabilirler. Eğer bloğunuzda konuyla ilgili bir paylaşım yaparsanız onun linkini de gönderebilirsiniz.

Sonuçlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere.

1. Belle'nin Kütüphanesi-28 kitap

2. Sule Uzundere Blog-25 kitap

3. Sevkoz-10 kitap

4. Tozlu Hayaller Kütüphanesi-9 kitap

5. Handan-7 kitap

20 yorum:

  1. merhabalar, güzel etkinlik :)
    bol okumalar

    YanıtlaSil
  2. Sonuçları merakla bekliyoruz Şule'cim, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  3. Ben sadece 7 kitap okumuşum. Oysa okunacak ne çok seri kitabım vardı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      seri bende de çok vardı ama okuyamadım. Serileri arka arkaya okumayı sevdiğim için bazılarına başlamaya cesaret edemedim. Yeni yılda daha çok okuyacağım inşallah.

      Sil
  4. Maksim Gorkin Hayatı 3 kitap (Cocuklugum, Ekmegimi Kazanirken, Benim Universitelerinlm)
    Napoli Roamnlari Serisi 4 kitap (Benim olağanüstü akilli arkasasim, Yeni Soyadinin Hikayesi, Terk Edenler ve Kalanlar, Kayip Kizin Hikayesi)
    Ayfer Tunç 3 lemesi (Kapak Kizi, yesil peri gecesi Osman)
    Seri olarak 10 tane :)
    Toplam 84 85 kitap olacak ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,
      çok fazla seri okumamışsın ama çok güzel seriler okumuşsun. Hepsi de okumak istediğim kitaplar. Özellikle Napoli serisi bir aksilik olmazsa ilk okuyacağım kitaplardan olacak.

      Sil
  5. Dusundugumde Ulyses Moore'un ilk 6 kitabi geldi aklima okumus oldugum. Ama eger ansiklopedik, ciltli akademik kitaplar dahilse uzun bir liste yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize Her Yer Okul,
      tabii, onları da dahil edebiliriz. Sonucunu bekliyorum :-)

      Sil
    2. Benim okuma yolculugu soyle; bir sonra ne okuyacagimi simdi okudugum kitap belirler. Simdi baktim 2019 da hep klasikleri okumusum, her sene belli bir turde yogunlasmisim yani. bu sene de dini icerikli kitaplar seneyi doldurmus. Seri seri Tefsir, hadis vs okumusum. Bir okudugum beni bir sonrakine goturmus ama kendi adima soyle dusunuyorum iyiki de oyle olmus. Bu sene hayat defterimde dini meseleler basligi ile ilgili ana bilinmezlikleri hallettim elhamdulillah. Seri kitaplar degil de bu sene senin beton mu kutuk mu ha buldum tugla etkinligi acayip hosuma gitti. Senin bu etkinliginden sonra ahmet umitten bir tugla sectim kutuphanemden onu okuyorum :)

      Sil
    3. Bize Her Yer Okul,
      Ahmet Ümit'in okumadığım iki kitabı var bende. En sevdiğim yazarlardan biridir. Seneye ikisini de okuyacağım umarım.

      Sil
  6. saydım 9 tanecik bu sene az oldu ama olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tozlu hayaller kütüphanesi,
      historicallara ara verdin ya ondan. :-)

      Sil
  7. Çok güzel bir etkinlik:))) Sonuçları merak ediyorum, keyifli okumalar dilerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      çok teşekkür ederim. Ben de severek yapıyorum yıllardır.

      Sil
  8. Ne güzel etkinlik, ben gelecek sene olacaksa bu etkinlik ona katılmak isterim. Geçen sene içinde bayağı okudum ama sene başında katılıyorum demedim neticede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      ben kendim her sene yapıp katılıyorum. Bu sene de bloğumda yayınlarım. Katılırsan çok sevinirim :-)

      Sil
  9. https://belleninkutuphanesi.blogspot.com/2022/01/seri-kitaplar-seri-okuyoruz-2021-sonucum.html?m=1

    Biraz geç oldu ama benim sonucum da burada. 28 kitap okumuşum toplamda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tozlu hayaller kütüphanesi,
      oooo tebrikler. Eğer bir mucize olmazsa etkinliğin kazananı sensin :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...