13 Aralık 2021 Pazartesi

Her Renkten Bir Kitap Etkinlik Sonucum

Her Renkten Bir Kitap Etkinlik Sonucum
Beş Senede Devri Alem bloğundan alıntıdır.

Herkese merhaba. Sevgili Beş Senede Devri Alem bloğunun düzenlediği, her renkten bir kitap okuyacağımız çok güzel bir etkinlik vardı. Ben de mart ayında kendime bir liste hazırlamıştım. Buradan o yazıma ulaşabilirsiniz.

Hazırladığım listeden iki kitap hariç hepsini okudum. O iki kitabı da okuyabilirdim ama elimdeki başka kitapları okumak istedim ve düşündüm ki önemli olan her renkten bir kitap okumak. Okuyamadığım renklere, okuduğum kitaplardan seçersem etkinliği tamamlamış olurum J Böylece mavi renk için Azra Kohen’den Çi kitabını, siyah renk içinse Deniz Erbulak’tan Yansıma 3 kitabını seçtim ve her renkten bir kitap okumuş oldum. Etkinlik kapsamında okuduğum diğer kitaplar bunlar:

BEYAZ: KNUT HAMSUN-AÇLIK

GRİ: TARRYN FİSHER-HIRSIZ

KAHVERENGİ: PEYAMİ SAFA-BİR TEREDDÜDÜN ROMANI

KIRMIZI: TARRYN FİSHER-TEHLİKELİ KIZIL

MOR: VADULLAH TAŞ-ORHAN GENCEBAY FİLMLERİNİ ANLATIYOR

PEMBE: KEMAL SAYAR-BENİ SESSİZ DE SEVEBİLİR MİSİN

SARI: MARKUS ZUSAK-KİLDEN KÖPRÜ

TURUNCU: DERYA ÖZMEN-ORHAN VELİ

YEŞİL: TERESA MEDEİROS-BAZILARI HIRÇIN SEVER

Her Renkten Bir Kitap Etkinlik Sonucum
Bu listeden iki kitap hariç diğerlerini okudum.
Sevgili Beş Senede Devri Alem bloğuna bu güzel etkinlik için teşekkür ediyorum. Umarım bunu sürekli hâle getirir ve biz her sene rengarenk kitaplar okuruz.

Sizin bu kitaplar arasında okuduklarınız var mı? Okumak istedikleriniz? Merak ettikleriniz? Yeni yazılarda görüşmek üzere.

10 yorum:

  1. Her renkten kitap okuma etkinliği ilginçmiş. Hiçbirini okumamışım. :)
    Kilden Köprü ve Dünya Ağrısı' nın kapakları güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Kilden Köprü'nün kapağı çok hoş ama kitap ortalamaydı. Dünya Ağrısı'nın maviliği çok güzel. Bu listede okumadığım iki kitaptan biri. Yeni yılda okumak istiyorum.

      Sil
  2. Hic birini okumamışım Sule :(
    Of bu kadar kitaba nasil yetisilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,
      şiddetle tavsiye ederim diyebileceğim bir kitap yok. O yüzden canını sıkma. Okunacak çok daha güzel kitaplar var.

      Sil
  3. Dünya Ağrısı'nı okudum, uzun zaman oldu. Ayfer Tunç'tan bir başka kitap okumanın vakti geldi benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur,
      benim bu listede okumadığım iki kitaptan biri o. Yeni yılda okumak istiyorum. Yazarın tarzını çok sevdim çünkü.

      Sil
  4. Ben bu etkinlikleri pek yapamıyorum. Geçen sene niyetlendim hazırladım ama yok yapamadım:))) Bu arada buradaki kitapların hiçbiri hakkında bir fikrim yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      bu listedeki kitaplar genelde ortalama ya da kötü kitaplardı. Dünya Ağrısı ve Atatürk'ü okumadım. Onların nasıl olduğunu bilmiyorum ama diğerlerinin hepsini okudum. Okumazsan bir şey kaybetmezsin. Önereceğim bir kitap yok aralarında.

      Sil
  5. Aaa büyük ihtimal aylar önce etkinliğe katıldığında yorum yapmışımdır ama bugün sayfanı incelerken yazıyla karşılaşınca şaşırdım 😄 Yeminle katıldığını hatırlamadım 😀 Ben de bazılarında seçtiklerimi okuyamadığım için yeirne geçebilecek kitaplarla değişim yapmıştım. Tebrik ederim. Ben etkinliği kendi açımdan bu sene de devam ettireceğim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      benim kitap okuma etkinliğim beş tane oldu. Eğer üşenmezsem buna da katılırım :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...