1 Aralık 2021 Çarşamba

Kasım Çekilişimin Kazananı

Herkese merhaba. Yılbaşında, bu sene her ay bloğumda bir çekiliş yapacağımı ve bloğuma gelen yorumlardan birine kitaplığımdan üç kitap hediye edeceğimi söylemiştim. Aralık ayına girdiğimiz için çekiliş sonlandı ve kasım ayının kazananı belli oldu. Kazanan:

Adamkarga

Oldu. Kendisini tebrik ediyorum. İletişim bilgilerinizi uzunderesule@gmail.com adresine gönderirseniz haftaya kitaplarınızı gönderebilirim.

Bu çekiliş dediğim gibi bütün sene boyunca sürecek. Tabii ayda bir kişi kazanacak. Tek yapmanız gereken bloğumdaki yazılara yorum yazmak. Yaptığınız her yorum bir katılım hakkı kazandıracak. Eski yazılarıma yapılan yorumlar da sayılacak. Eğer bloğunuz yoksa yorum yazdıktan sonra isminizi yazarsanız sizi de çekilişe dâhil edebilirim. Ay sonunda çekilişle kim çıkarsa o kişiye kitaplığımdan kendi seçtiği üç kitabı hediye edeceğim. Yalnız çekiliş sadece yurt içi için geçerli ve çekilişi kazanan kişi bir ay içinde benimle iletişime geçmeli. Yoksa hakkını kaybedecek.

Bu sene bloğumda çok aktifim. Hâlâ yazmak istediğim çok fazla konu var. Umuyorum ki sık sık görüşeceğiz. Hoşça kalın.

14 yorum:

  1. :) Çekilişlerin devamlı olması umudumu pekiştirdi. Adamkarga'ya iyi okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      bu sene her ay çekiliş yaptım. Bu ay son kez yapacağım sanırım. Son anda karar değiştirmezsem yeni yılda bu etkinliğe devam etmeyi düşünmüyorum.

      Sil
  2. Kazananı tebrik ederim.
    Bloglarda aktif kişileri görmek mutlu ediyor, görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      teşekkürler. Ben de aktif bloglar gördükçe çok mutlu oluyorum. Hatta yeni yılda bununla ilgili bir fikrim de var :-)

      Sil
  3. Sık sık görüşmek dileğiyle o zaman ve aralık kazananı benim 🥳

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe Fili Düşünme,
      umarım. Görüşmek üzere :-)

      Sil
  4. Tebrikler Adamkarga diyelim o zaman :)
    Daha sık buluşalım Şule, belki çaktırmıyorum ama okumayı en sevdiğim bloglardan birisin, yıllardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elem,
      çok teşekkür ederim Eslem. Yorumun beni çok mutlu etti. Ben buradan uzun süre uzak kalamıyorum. Bu sene bayağı aktiftim. Bu şekilde devam etmek istiyorum. Seni pek göremiyoruz. Yazan ve okuyan olarak daha sık görüşelim. Sevgiler :-)

      Sil
  5. Tebrikler, Adamkarga ya. Şansı daim olsun

    YanıtlaSil
  6. yaşasın aktif blogculaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      kesinlikle. Sürekli yazan bloggerlar istiyoruz :-)

      Sil
  7. Kazanan kişiyi tebrik ederim, keyifli okumalar dilerim:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...