21 Aralık 2021 Salı

Seri Kitapları Seri Okuyoruz 2021 Sonucum

Seri Kitapları Seri Okuyoruz 2021 Sonucum
Herkese merhaba. Yılın bitmesine yakın etkinlik sonuçlarımı paylaşmaya devam ediyorum. Seri Kitapları Seri Okuyoruz etkinliği yılın son günü bitecek ama ben yılın geri kalan günlerinde bir seri kitap okuyacağımı düşünmüyorum. Okursam da yazıyı ve listemi güncellerim. Etkinliğin detaylarını buradan hatırlayabilirsiniz. En çok kitabı okuyana kitaplığımdan üç kitap hediye edeceğim demiştim. Kaç kitap okumuşsunuz, neler okumuşsunuz hesaplayın bakalım 😊

Ben etkinlik kapsamında 2021’de bu kitapları okudum (Kitapların ismine tıklayarak kitaplarla ilgili yorumuma ulaşabilirsiniz. Henüz yazmadıklarımı da en kısa zamanda yazmaya çalışacağım):

YAZAR ADI

KİTAP ADI

YAYINEVİ

MURAT MENTEŞ

DERDE DEVA RANDEVU 2

ALFA YAYINCILIK   

TARRYN FİSHER

FIRSATÇI

ASPENDOS YAYINLARI

TARRYN FİSHER

TEHLİKELİ KIZIL

ASPENDOS YAYINLARI

TARRYN FİSHER

HIRSIZ

ASPENDOS YAYINLARI

HALİDE EDİB ADIVAR

KALP AĞRISI

CAN YAYINLARI

TERESA MEDEİROS

BAZILARI ATEŞLİ SEVER

PEGASUS YAYINLARI

TERESA MEDEİROS

BAZILARI HIRÇIN SEVER

PEGASUS YAYINLARI

FAKİR BAYKURT

YILANLARIN ÖCÜ

LİTERATÜR YAYINLARI

FAKİR BAYKURT

KARA AHMET DESTANI

LİTERATÜR YAYINLARI

FAKİR BAYKURT

IRAZCA'NIN DİRLİĞİ

LİTERATÜR YAYINLARI

SDYNEY LANDON

HER YERDE SEN

NEMESİS KİTAP

TERESA MEDEİROS

UNUTULMAZ ÖPÜCÜK

PEGASUS YAYINLARI

TERESA MEDEİROS

UNUTULMAZ GECE

PEGASUS YAYINLARI

R. J. PALACİO

MUCİZE

PEGASUS YAYINLARI

LİSA KLEYPAS

O YAZ

EPSİLON YAYINLARI

LİSA KLEYPAS

BEN BÖYLEYİM

EPSİLON YAYINLARI

LİSA KLEYPAS

SEVGİM SANA AİT

EPSİLON YAYINLARI

JULİA LONDON

GİZEMLİ ÂŞIK

MARTI YAYINLARI

TESSA DARE

AŞK CEPHESİ

PEGASUS YAYINLARI

DENİZ ERBULAK

YANSIMA-LANDE

DEX YAYINLARI

DENİZ ERBULAK

YANSIMA-LUDA KUKA

DEX YAYINLARI

DENİZ ERBULAK

YANSIMA-NADVEN

DEX YAYINLARI

AZRA KOHEN

DESTEK YAYINLARI

AZRA KOHEN

Çİ

DESTEK YAYINLARI

AZRA KOHEN

DESTEK YAYINLARI

Etkinliğe katılanların sonucu gelince en çok okuyan arkadaşı açıklayacağım ve kütüphanemden üç kitap hediye edeceğim. Ben seri kitaplardan 25 kitap okumuşum.

Seri Kitapları Seri Okuyoruz 2021 Sonucum
Etkinlik için seçtiğim kitaplardan 14 tanesini okumuşum. 
Siz bu sene seri kitapları okudunuz mu? En çok hangi serileri severek okudunuz? Bana önermek istediğiniz seriler var mı? Benim okuduklarım arasında okuduklarınız var mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

14 yorum:

  1. Başladığım seriler var da devamı gelmedi. Çok az kitap okudum zaten ve sıkılıp bıraktıklarım da var. Sen bayağı okumuşsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      bu sene okuma açısından verimli geçti. Mutluyum :-)

      Sil
  2. Derde deva randevu'yu okudum biliyorsun, takas etmiştik ilkiyle. Fi'yi yarım bıraktım. Şu ara Alacakaranlık Serisi'nin 3. kitabını okuyorum. Okumadıysan bu seriyi önerebilirim sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur,
      Alacakaranlık'ı 2009 yılında okumuştum. Hatta o dönem çalıştığım okuldaki öğretmen arkadaşlarımla beraber okumuştuk. Güzel günlerdi :-)

      Sil
  3. Kitaplara böyle bakmak bile çok zevkli, bakayım bunlara ben de Şule'cim, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      teşekkürler Eren. Yeni yılda daha çok ve daha güzel kitaplar okuyabilmek dileğiyle.

      Sil
  4. geçen sene bu etkinlik benim için çok güzel geçmişti, bu sene de katıldım ama daha çok bağımsız kitaplar okuduğumdan sayı çok az çıkacak eminim.maşallah historicalleri silip süpürmüşsün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapların büyük bir kısmını kardeşime verdim. Historicalları kardeşim istemediği için elimde kaldı. Bu yüzden fotoğrafta çok fazla historical var :-)

      Sil
  5. tekrar yorum :D ben direk fotoğrafa bakmıştım meğer içlerinden 14 tanesini okumuşsun altındaki yorumu yeni fark ettim, kalanlar da gelecek seneye biter o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozlu Hayaller Kütüphanesi,
      ben de öyle umuyorum. Beni mutlu eden kitapları daha çok okumaya karar verdim.

      Sil
  6. Bence 25 kitap çok iyi:))) Keyifli okumalar dilerim. Ben de Fi-Çi-Pi serisine başlayacağım bir ara inşallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      çok teşekkür ederim. Fi, Çi, Pi serisi benim için ortalamaydı. Detaylı yorumumu yazacağım bloğa. Beklentini yükseltmeden oku derim.

      Sil
  7. 25 kitap yıl içinde oldukça iyi. Benim sonuç yazım hazır, bu hafta içerisinde yayınlayacağım yazımı ve sonucu da sana bildireceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      oooo hadi bakalım. Merakla bekliyorum :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...