10 Eylül 2018 Pazartesi

Limonata Tadında Film Maratonu Sonucum

Sule uzundere blog

9 Haziran’da başlayan film izleme maratonumuz dün sona erdi. Doksan günde izlemek için otuz film seçmiştik. Çok rahat izlerim diye düşünüyordum ama maalesef izleyemedim. Aslında yazın izlediğim film sayısı daha çoktu ama maratonda son üç senenin filmleri sayıldığı için 10 filmde kaldım. Eğer üşenmezsem kısa kısa da olsa filmlerin yorumlarını yazmak istiyorum.

Sevgili Yasemin (Engineering Vibes) ve Büşra’ya (The Saglam's) bu güzel etkinlik için teşekkür ediyorum. Belki okuma şenliği gibi film izleme maratonu da her mevsim tekrarlanan bir etkinliğe dönüşür. Sonbaharda battaniye altında film izlemek güzel olurdu J

1. Muhteşem Showman 
2. Oyun Gecesi 
3. Black Panther
4. Baby Driver
5. Karayip Korsanları-5
6. Yol Arkadaşım
7. Molly'nin Oyunu 
8. Dunkirk 
9. Coco 
10. Senin Adın 


20 yorum:

  1. Hepsi de güzel filmler ve umarım yorumlarını da kısa zamanda okuruz blogunuzdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamkarga,
      ben de öyle umuyorum. Eğer kitap yorumlarından zaman kalırsa mutlaka yazacağım :-)

      Sil
  2. Son yıllarda seyrettiğim film sayısı o kadar az ki, sizi tebrik ederim. İnsan seyretmek istiyor ama vakit yetmiyor her şeye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Özden Ak,
      aynen. Kitap,film,dizi üçlüsünde illaki biri ya da ikisi ihmal ediliyor. Ben ara ara birine ağırlık vererek denge kurmaya çalışıyorum.

      Çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  3. Seni canı gönülden tebrik ediyorum. En azından hiç hesapta yokken 10 adet film izlemiş oldun. :) Etkinlik benim için başarısızlıkla sonuçlandı. :D Sanırım biraz yumuşatmalıyıız. Sonbahar için bunu güncellemeyi düşünüyorum! :)
    Katılım sağladığın için çoook teşekkür ederiiiz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin,
      çok teşekkür ederim :-)

      Sonbaharda etkinliğin devam etmesine sevindim. Bu sefer daha çok film izleyebilirim diye düşünüyorum. Merakla detayları bekliyorum :-)

      Sil
  4. Bende geçen yaz daha çok film izlemiştim bu sene ise dizilerle geçti diyebilirim.Film izlemeyi özledim diziler de güncele gelirsem biraz da filmlere geçmeyi düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Devrik Cümleler,
      Hep öyle yapıyoruz. Biraz dizi, biraz film, biraz kitap... Birini ihmal edersem kendimi kötü hissediyorum :-)

      Sil
  5. Yaz koşuşturmacasından hiçbirimiz tamamlayamadık sanırım filmleri ama olsun ;) Çok keyifliydi yine de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Oytunla Hayat,
      bence de :-) İzleyemediklerimi de uygun zaman bulunca izleyeceğim.

      Sil
  6. birbirinden güzel filmler, senin adın'ı çok sevmiştim özellikle, iyi seyirler Şule'cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      Senin Adın farklı ve güzel bir filmdi. Ben de sevdim. Teşekkürler canım :-)

      Sil
  7. Tebrik ederim :) Ben de 13de çakıldım kaldım ama listeyi izlemeye devam etmek istiyorum. Merak ettiğim filmlerdi hepsi :)
    Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgi
      teşekkürler :-) Ben de listemdeki filmleri vakit buldukça tamamlamak istiyorum.

      Sil
  8. Ne güzel bir fikir!
    Bence de her sene yapalım bunu.
    Arada da belki minik maratonlar yaparız, güzel olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Sibelynka,
      çok güzel olur. Ben çoğunlukla kendimi kitaplara kaptırıyor ve film izlemeyi ihmal ediyorum. Bu tarz etkinlikler benim için motive edici oluyor.

      Sil
  9. Bloğunuzu yeni gördüm ve beğendim :) Ayrıca hepsi muhteşem filmler. Başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet,
      Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  10. Hiçbirini izlememişim lakin Molly'nin Oyunu aklımdaydı sayende hatırlamış oldum. Bol filmli günlerin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. gül özdemir,
      Molly'nin Oyunu senaryosuyla sürükleyici bir filmdi Gül. Üstelik anlatılanların gerçekten yaşanmış olması filmi daha da ilginç yapmıştı. Umarım sen de benim gibi severek izlersin.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...