9 Eylül 2018 Pazar

Yaz Abur Cuburu (Mimlendim #30)

Müzik dinleyen kız
Görsel netten alınmıştır.

Sevgili Öneri Makinesi’nin başlattığı Yaz Abur Cuburu mimini yaz bittikten sonra yapabiliyorum. Beni bu güzel mime sevgili Ezgi ve Sibelynka davet etmişti. Öneri Makinesi’ne bu güzel mimi oluşturduğu için, Ezgi ve Sibelynka’ya davet için teşekkür ederim. Onların cevaplarını isimlerine tıklayarak okuyabilirsiniz.

Baştan uyarayım müzik zevkim birçok kişiye uymaz ve demodedir. Benden hiç duyulmamış müthiş şarkılar beklemeyin. Ben genellikle bir şarkıyı çok popüler olduktan sonra dinlemeye başlarım J

1. Yazın Çıkan Çok Sevdiğin Bir Sanatçıdan / Gruptan Bir Şarkı?
Aslında film 2017’de gösterime girdi ama ben filmi 2018 yaz ayında izlediğim için bu soruya yazabilirim diye düşünüyorum. Hugh Jackman’dan Light It Up. The Greatest Showman soundtrackinden.


2. Bu Yaz En Yeni Keşfin?
Melek Mosso. Bir arkadaşım sayesinde temmuz ayında keşfettim Melek Mosso’yu. O günden beri de sık sık dinliyorum. Coverları çok başarılı, sesi çok güzel. Favorim Vursalar Ölemem.


3. Bu Yaz Sürekli Dinlediğin Bir Şarkı?
Imagine Dragons-Thunder. 


4. Bu Yaz En Çok Duyduğun Şarkı?
Çalışan arabadan inip dans etme akımı sayesinde Drake-Kiki Do You Love Me


5. Bu Yaz Eski de Olsa Dinlemekten Vazgeçmediğin Şarkı?
Ajda Pekkan-Haykıracak Nefesim. Bu şarkıyı dinlemek ve nakaratını bağıra bağıra söylemek 2018’de de çok keyifli 
J 


6. Sence Bu Yazın En Favori Hiti?
Aleyna Tilki-Yalnız Çiçek remix. Aleyna Tilki’nin Yalnız Çiçek yorumunu severim ama remixi daha güzel olmuş sanki.


7. Senin Bu Yazını Anlatan Şarkı?
Bu sene güzel gezdim. Gezme şarkısı deyince de aklıma direk Sıla’dan Kafa şarkısı geliyor J

Mim birçok kişi tarafından yapıldığı için kim yaptı kim yapmadı hatırlamıyorum. Yapmak isteyen herkes davetlimdir. Hatta yaptıktan sonra yorumlarda belirtin ki gelip okuyabileyim J

Yeni yazılarda görüşmek üzere.

6 yorum:

  1. Benim de Melek Mosso'dan favorim Arzular Arsız,Imagine Dragons'ın da yeni şarkıları Natural da çok süper olmuş günde bir doz alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Devrik Cümleler,
      Natural'i dinledim. Dediğin gibi bu şarkıları da güzelmiş.

      Sil
  2. Melek Mosso'nun sesi ne kadar güzelmiş. Umarım albüm vs. çıkartmıştır ya da çıkartır. Böyle seslere hasret kaldık çünkü.

    O dans akımı bu şarkıyla mı başladı? Hiç bilmiyordum. Daha neler neler çıkacak bakalım:p

    Vakit ayırıp yaptığın ve sevdiğin şarkıları paylaştığın için ben kendi adıma çok mutlu oldum.
    Böyle eğlenceli etkinliklerde yeniden görüşelim o zaman ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Sibelynka,
      Melek Mosso konser veriyor, Youtube'ta videolar paylaşıyor ama bildiğim kadarıyla henüz bir albümü yok. Bence de kesinlikle çıkarmalı. Piyasadaki birçok şarkıcıdan daha iyi.

      Mim için tekrar teşekkürler. Ben de yaparken eğlendim :-)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş cevapların ellerine zevkine sağlık..
    Melek Mosso'nun sesini ben de seviyorum..
    Kocaan sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgi,
      Melek Mosso'yu geç keşfettim ama bundan sonra takibindeyim. Umarım daha iyi yerlere gelir.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...