13 Mayıs 2021 Perşembe

Kitap Sepeti Alışverişim

 

Kitap Sepeti Alışverişim

Herkese merhaba. Bu alışverişimi aslında nisan ayında yapmıştım ama bloğumda şimdi paylaşıyorum. Diğer alışverişlerime göre daha az ve öz bir alışveriş oldu. Bu yüzden neler aldım ve neden aldım teker teker paylaşabilirim:

*George Orwell’ı çok seviyorum ve bütün kitaplarını okumaya çalışıyorum. Bu kitabının ismi de çok ilgi çekici değil mi?

*Ferit Edgü de favori yazarlarımdan biri. Yazar, Sel Yayınları’ndan ayrıldığı için kitaplarının yeni baskısı yapılmıyor. Çoğu piyasada bulunmuyor artık. Ben bulduklarımdan alıyorum.

*Deniz Erbulak adını ilk Kitap Eylemi’nde görmüştüm. Daha sonra da görmeye devam ettim. Hatta ben bu alışverişi yaptığım sıralarda yazarın Adak kitabını okumuş ve çok beğenmişti. Buradan yorumunu okuyabilirsiniz. Sonra Esra Ercan ve Eren’de de yazarla ilgili olumlu yorumlar görünce yazarı daha fazla bekletmek istemedim. Üstelik %40-%50 indirimli satılıyordu kitapları. En çok merak ettiğim dört kitabını aldım. Seversem diğer kitaplarını da okurum.

*John Steinbeck’i de çok severim. Yazardan sadece iki kitap okudum. Halbuki çok kitabı var ve ben hepsini okumak istiyorum. Sel Yayınları yazara fazla indirim uygulamıyor. Ben de kitapları uygun fiyata almaya çalışıyorum. Bu yüzden alışverişlerimde yazarın kitapları yer almıyordu ama baktım indirim beklerken zaman geçiyor ve ben yazarı okuyamıyorum. Artık her alışverişimde birkaç kitabını alacağım. Diğer kitapları hep yüksek indirimli alıyorum, Steinbeck de böyle olsun ne yapalım.

*Küçük Lord sitenin bana hediyesiydi.

Evet, aldıklarımın hepsi bu kadar. Bu alışverişe 96 lira ödedim. Bunların arasında okuduklarınız var mı? Okumak istedikleriniz? Merak ettikleriniz? Önce bunu okumalısın dedikleriniz? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

16 yorum:

  1. Sardalye Sokağı sanki bir kitabının devami bir arastir istersen başlamadan bende var o yuzden okumadim gibi hatırladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,
      öyle mi? Bakarım mutlaka. Öneri için teşekkürler :-)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      çok teşekkür ederim. Size de iyi bayramlar :-)

      Sil
  3. deniz erbulak 'ı merak ettim , keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dlkgzr,
      teşekkürler. Benim de hiç okumadığım bir yazar ama eleştirileri çok iyi. Beklentim büyük.

      Sil
  4. hepsi çok güzeller keyifli okumalar ve iyi bayramlar **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozlu Hayaller Kütüphanesi,
      çok teşekkür ederim. Senin de geçmiş bayramın kutlu olsun :-)

      Sil
  5. Hepsi de birbirinden merak uyandırıcı duruyor. Keyifli okumalar 😊

    YanıtlaSil
  6. Keyifli okumalar dilerim:)) Kitap sepetinin mobil uygulamasında da 49 TL üstüne kargo ücreti yok ayrıca. Çok güzel kitaplar almışsın. John Steinbeck kitaplarını çok severim ben de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      kitap sitelerinin mobil uygulamalarını kullanmıyorum. Sürekli bildirim gelir, aklım çelinir diye :-) Bunlar beni uzun süre götürür zaten. Eğer dayanabilirsem, uzun bir süre yeni kitap almak istemiyorum.

      Sil
  7. şahane bir alışveriş olmuş Şule'cim, Deniz Erbulak kitaplarını merak ediyorum, güle güle oku, ayrıca nezaketin için çok teşekkür ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      öneriler için ben teşekkür ederim canım. Sayende bir sürü güzel kitap keşfediyorum.

      Sil
  8. edgü nün toplu öyküleri var, kalın kitap, adı leş, en güzeli oooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      onu henüz almadım ama böyle kısa kitaplarından arada alıp okuyorum :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...