25 Aralık 2020 Cuma

2020 Yılında İzlediğim Filmler

2020 Yılında İzlediğim Filmler
 

Bu sene 100 film izledim. Yılbaşı hedeflerimden biri 100 film izlemekti, bu hedefimi tutturduğum için mutluyum çünkü diğer hedeflerimde durum pek parlak değil J Tabii bu sayıyı tutturmak için aralıkta kendimi filmlere vermiş olmamın payı büyük.

Geçen yıllardaki performanslarıma da bakabilirsiniz:

2019 yılında izlediğim filmleri buradan okuyabilirsiniz.

2018 yılında izlediğim filmleri buradan okuyabilirsiniz.

2017 yılında izlediğim filmleri buradan okuyabilirsiniz.

2016 yılında izlediğim filmleri buradan okuyabilirsiniz.

2015 yılında izlediğim filmleri buradan okuyabilirsiniz.

2014 yılında izlediğim filmleri buradan okuyabilirsiniz.

            3,5 günde bir film izlemişim.

Bu sene aklımda en çok Türk filmi izlediğim yıl olarak kalacak. Normalde bir yılda 5-10 Türk filmi ancak izlerdim, bu sene kendi rekorumu kırarak 23 Türk filmi izlemişim. Malum virüstü, karantinaydı derken hepimiz çok bunaldık. Bu yüzden daha çok kafamı boşaltabileceğim, eğlenceli, iyi vakit geçirten filmler tercih etmeye çalıştım. Sonuç böyle oldu.

Önümüzdeki günlerde bu filmler içinde en sevdiğim 10 filmi yazacağım. Beklemede kalın.

Siz bu yıl istediğiniz kadar film izleyebildiniz mi? Sizi en çok etkileyen film ya da filmler hangileriydi? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere, şimdilik hoşça kalın. 

FİLM ADI

MİLLİYETİ

4N 1K

TÜRK

EDEBİYAT VE PATATES TURTASI DERNEĞİ

YABANCI

ROMA TATİLİ

YABANCI

BANA MASAL ANLATMA

TÜRK

KLAUS

YABANCI

DEDEMİN İNSANLARI

TÜRK

AŞKIN GÖREN GÖZLERE İHTİYACI YOKTUR

TÜRK

KELEBEKLER

TÜRK

BÜLBÜLÜ ÖLDÜRMEK

YABANCI

ÇOK FİLİM HAREKETLER BUNLAR

TÜRK

HABABAM SINIFI YENİDEN

TÜRK

AMAN TANRIM 2

YABANCI

THE TWO POPES

YABANCI

MARRIAGE STORY

YABANCI

AŞKA 2 HAFTA

YABANCI

BIÇAKLAR ÇEKİLDİ

YABANCI

GENÇLİK

YABANCI

BABA PARASI

TÜRK

YEŞİL REHBER

YABANCI

FORD AND FERRARİ

YABANCI

X-MEN DARK PHOENİX

YABANCI

JOKER

YABANCI

BODY

YABANCI

ZOMBİELAND 2

YABANCI

BİR BİLSEN

YABANCI

ORGANİZE İŞLER SAZAN SARMALI

TÜRK

BİR AŞK İKİ HAYAT

TÜRK

PRENS VE BEN

YABANCI

SENİN HİKÂYEN

TÜRK

ÇOCUKLAR SANA EMANET

TÜRK

FIRLAMA KIZLAR

YABANCI

MAN OF STEEL

YABANCI

MAUDİE

YABANCI

BATMAN VE SÜPERMEN

YABANCI

KELEBEĞİN RÜYASI

TÜRK

OTOMATİK PORTAKAL

YABANCI

21

YABANCI

UNUTULMAZ AŞK

YABANCI

INDIANA JONES KUTSAL HAZİNE AVCILARI

YABANCI

BİZİ HATIRLA

TÜRK

GEOSTORM

YABANCI

SİERRA BURGES İS A LOSER

YABANCI

BİZ BÖYLEYİZ

TÜRK

ROMA

YABANCI

YENİ HAYAT

YABANCI

AYKUT ENİŞTE

TÜRK

SONSUZ AŞK

TÜRK

JOJO RABBİT

YABANCI

BİR ERKEK HAKKINDA

YABANCI

ONU SARIYA BOYA

YABANCI

CİNAYET SÜSÜ

TÜRK

SHERLOCK JR

YABANCI

BİR GECEDE OLDU

YABANCI

DOĞU EKSPRESİNDE CİNAYET

YABANCI

THE POST

YABANCI

SİRK

YABANCI

AZINLIK RAPORU

YABANCI

DÜĞÜN DERNEK

TÜRK

DÜĞÜN DERNEK 2

TÜRK

KIRK YILLIK BEKAR

YABANCI

TEK BAŞINA BİR ADAM

YABANCI

HAYATIN KIYISINDA

YABANCI

VAHŞİ ŞEYLER

YABANCI

GERÇEĞE ÇAĞRI

YABANCI

ELTİLERİN SAVAŞI

TÜRK

GÖRÜNMEYEN MİSAFİR

YABANCI

HER ŞEYİ BİTİRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM

YABANCI

WATCHMEN

YABANCI

İHTİRAS RÜZGARLARI

YABANCI

I AM MOTHER

YABANCI

TEK YUMURTA ÜÇÜZLERİ

YABANCI

MİNİMALİZM

YABANCI

CHARLİE WİLSON'IN SAVAŞI

YABANCI

TİBET'TE YEDİ YIL

YABANCI

AŞK LİMANI

YABANCI

STRİPTİZ KULÜBÜ

YABANCI

ENOLA HOLMES

YABANCI

BİR YILDIZ DOĞUYOR

YABANCI

İLK KORKU

YABANCI

ŞEYTANIN AVUKATI

YABANCI

ROMAN J. ISRAEL ESQ.

YABANCI

SEN KİMİNLE DANS EDİYORSUN

TÜRK

BLACKKKLANSMAN

YABANCI

DA VİNCİ ŞİFRESİ

YABANCI

ÖZGÜRLÜK YAZARLARI

YABANCI

CEHENNEM

YABANCI

SEVDİĞİM TÜM ERKEKLERE

YABANCI

SEVDİĞİM TÜM ERKEKLERE, NOT: SENİ HÂLÂ SEVİYORUM

YABANCI

AUDRİE&DAİSY

YABANCI

VAZGEÇMEM SENDEN

YABANCI

AŞIRICILAR

YABANCI

AKIL VE TUTKU

YABANCI

BABADAN OĞULA

YABANCI

HOLİDATE

YABANCI

ÖLDÜREN TUTKU

YABANCI

ŞİKAGO YEDİLİSİ'NİN YARGILANMASI

YABANCI

KAZANMA SANATI

YABANCI

İSTANBUL KIRMIZISI

TÜRK

KÜÇÜK AYAK

YABANCI

ŞİPŞAK AİLE

YABANCI


19 yorum:

  1. Keşke ben de not alsam izlediklerimi..Baya uzun bir liste çıkarabilirim aslında. Umarım 2021 yılında da keyifle izlemeye devam edersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda ÜNLÜ,
      çok teşekkür ederim. ben liste tutmayı sevdiğim için uzun yıllardır yazıyorum. Hem hatıra oluyor hem de ileride bakmak istersem kalıcı bir listem olmuş oluyor.

      Sil
  2. sanıyorum benimde hayatım boyunca en çok izlediğim filmler 2020 yılına ait...
    ortak izlediğimiz film sayısı fazla seninle 2020 yılına ait.....
    sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatmauzmez.blog,
      Netflix sayesinde bu sene çıkan bazı filmleri izleyebildim. Yoksa ya sinemaya gitmek ya da filmlerin internete düşmesini beklemek gerekiyordu. O da her zaman mümkün olmuyordu.

      Sil
  3. Ne güzel bir sürü film izlemisiniz. Listede daha önce izlediklerim var, hiç duymadıklarım da. Aslında hedef belirleyip filmin başına oturmak iyi olabilir. Ben her şeyi erteleyip sonunda yapamayanlardanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur,
      erteleme hastalığı bende de var ama neyse ki film, dizi ve kitapta üşenmiyorum. Daha çok ev işi yapma, spor yapma, telefon görüşmelerine üşenme şeklinde oluyor bende :-)

      Sil
  4. Labirent serisi, Uyumsuz serisi, Dedemin insanları, Holiday, Terminal, Kutup Ekspresi bu sene sevdiklerim arasında. Umuttuklarım olabilir:) Aklıma gelenleri tekrar yazarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      Holiday'i ben de çok severim. Terminal'i izlemedim ama izlemek istiyorum. Dediğin iki seriye de başlamadım belki 2021'de başlarım. Önerilerin için teşekkürler.

      Sil
  5. Bu Liste gerçekten güzel gözüküyor teşekkürler @şule eline sağlık :) Takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. JDSEZER,
      bu güzel yorum için ben teşekkür ederim :-)

      Sil
  6. Ortak bir kaç filmimiz var ben daha çok en iyi listeni merak ediyorum, bu yıl inşallah 2 yıl sonra yeniden ben de en iyi listesi yapacağım. Bakalım listelerimizde ortak filmler olacak mı? Ayrıca bu tarz listeler film seçimime yön veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Özdemir,
      benim de. Hatta en son izlediğim üç film de takip ettiğim hesapların önerisi. Hepsini de keyifle izledim. Bu yüzden sen de öneri listesi yazmalısın mutlaka. Görünmeyen Misafir ve Ceset filmlerini senden görüp listeme almıştım. İkisi de çok beğendiğim filmler oldu.

      Sil
  7. Şule'cim şahane bir liste olmuş gerçekten bravo, bazılarını izlemiştim, bazılarının da ismi çok merak uyandırıcı, harika filmler ve kitaplarla dolu yıllar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      teşekkürler Eren. Hepimiz için güzel bir yıl diliyorum. Sevgiler :-)

      Sil
  8. İlkay,
    en beğendiğim10 film listesi yapacağım İlkay. O listeden notlar alabilirsin.

    Bu senenin filmlerini yazdım ama ekstradan birkaç film daha izledim. Onları 2021'e saymayı düşünüyorum. Sakıncası olmaz bence :-)

    YanıtlaSil
  9. Aralarında tek ortak Azınlık Raporu filmi var. Gerçekten güzel filmdi. Kaç film izledim hiç not almadım ama fazla yoktur sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin Kibar,
      ben geçen sene 100 film hedefi koyduğum için bu kadar izledim. 2021'de bu kadar çok izlemem.

      Sil
  10. Listene bayıldım, izlediklerim var ama izlemediklerime bakayım bir. Geçen yıla göre aynı izledim gibi, şu an hiç saymadım. Güzel filmler izledim tabii ki de ama şu an aklıma gelmedi. :D Ellerine sağlık, 2021'de daha güzel filmler izlemen dileğiyle. :) İlk 10'ununu bekliyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra Ercan,
      ilk 20'yi seçtim. Hepsini yazacağım çünkü sevdiğim filmleri 10'a indiremedim. Fazla güzel film izlememişim gibi geliyordu ama iş seçmeye gelince çok güzel filmler izlediğimi fark ettim.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...