27 Nisan 2022 Çarşamba

30 Mutlu Gün’de 3.Hafta

16 Nisan Cumartesi: Bugün evde ilk kez pizza yapmayı denedik. Aslında çok zor bir şey değil biliyorum ama nedense hiç yapmamıştık. Eşimin aldığı ekmek yapma makinesi pizza hamuru da yoğuruyormuş. Hamur ondan, üstünü yapmak benden oldu. Sonuç olarak ailecek lezzetli pizza yedik. Sadece hamuru biraz kalın olmuş. Bir dahaki sefere yarım malzemeyle hamur yapacağız.

17 Nisan Pazar: Eşim Zeynep için internetten Büyük Sorular Kitabım’ı almıştı. Normalde kızım kitaplara pek ilgi göstermez ama bu kitap ilgisini çekti. Hatta sabah kalkar kalkmaz kitabı açmış karıştırıyordu. Onu öyle görünce çok mutlu oldum. Umarım kitaplarla ilişkisi iyi olur.

18 Nisan Pazartesi: Bugün okullar açıldı. Tatili seviyorum ama gerçek şu ki tatilde çok salıyorum kendimi, dağıtıyorum. Okul olunca hayatım daha düzenli oluyor. Bu düzeni de özlüyorum. Bu yüzden okul açıldığı için mutluyum.

19 Nisan Salı: Bugün okulda 8.sınıf öğrencilerimiz, velilerimiz ve öğretmenlerimiz hep beraber iftar yaptık. Bu artık bir gelenek hâline geldi. İki yıldır pandemi nedeniyle yapmıyorduk, bu sene yapabildik.

30 Mutlu Gün’de 3.Hafta
20 Nisan Çarşamba: Sevgili Eren’in şu yazısını okuyunca Arakolpa’nın bloğunu keşfettim. Onun sayfasına bakarken şu yazısını gördüm. Yazının altında "erharat@gmail.com e-posta adresine gerekli alıcı bilgilerini gönderen ilk 5 kâriye kitabımız bilâ ücret gönderilecektir." yazısını görünce şansımı denedim ve mail attım. Hemen dönüş yaptılar ve kitap bir gün sonra elime geçti. Tabii hemen okudum çünkü konusu tam benlik. Mayısta kitabın detaylı yorumunu yazacağım. Bugünün mutluluğu kitap hediyesi almamdı. İsterseniz siz de şansınızı deneyebilirsiniz.

21 Nisan Perşembe: Bugün kızımın okulunun 23 Nisan gösterisi vardı. Zeynep okula başlayalı on gün olduğu için bu seneki gösteride yer almadı. İnşallah seneye bütün aile onu izleyeceğiz. Küçücük çocukların danslarını izlemek çok keyifliydi.


22 Nisan Cuma:
Bugün de bizim okulda 23 Nisan kutlamamız vardı. En çok ilgiyi sandalye kapma yarışması çekti. Yıllar geçse de 23 Nisan’da yapılan yarışmaları izlemenin verdiği keyif asla azalmıyor. Bugün şiiri, konuşmayı azaltıp dans ve oyunla doldurmak lazım. o zaman tam anlamıyla çocuk bayramı olmuş olur.

23 Nisan Cumartesi: İnstagram’ım bugün 23 Nisan gönderileriyle doldu. Kimi Atatürk’ü ve bugünü anlatan görseller paylaşmış kimi de çocuğunun 23 Nisan gösterisini. Hatırlıyorum, üniversiteyi bitirdiğim dönem, o zamanlar İnstagram yoktu, hepimiz Facebook kullanıyorduk. Bir sene neredeyse tanıdığım herkes evlenmişti. Ana sayfam düğün, nikâh, nişan vb. fotoğraflarıyla doluyordu her gün. Birkaç yıl sonra herkes anne-baba olmaya başladı. Son yıllarda da çocukların karne heyecanlarını, gösterilerini vb. izliyoruz. Sonra bir bakmışsın o çocukların mezuniyetleri, evlilikleri derken zaman akıp gitmiş

30 Mutlu Gün’de 3.Hafta
J24 Nisan Pazar: Bugün yıllardır hayalini kurduğum bir gösteriyi izlemek için ilk adımımı attım. Aslında buraya biletimin fotoğrafını koyacaktım ama sonradan vazgeçtim. Şu yazımı okumayanlar bir baksın. En çok izlemek istediğim oyun şehrime geliyor diye kafayı yemiş ve hemen dört kişilik bilet almıştım. Sonra pandemi patladı, oyunlar iptal edildi. O zaman bilet iadesi vardı, paramızı geri veriyorlardı ama ben pandemi bitince giderim diyerek biletimi iade etmedim. Birkaç ayda her şey normale dönecek sanıyordum o zamanlar J Tabii dönmedi. Oyun şehrimize gelmedi. Demet Evgar altı aylık hamile olduğu ve oyunun tarihinin üstünden 2,5 sene geçtiği için ben artık ümidimi kestim (Nihayet 😂) Gişedeki görevliye para iadesi yapıyorlar mı diye sordum, o da gişe firmasının değiştiğini ve artık iade olmadığını söyledi. Bizim paralar yandı anlayacağınız. Bu yüzden bu sefer çok heyecanlanmıyorum ve herkese duyurmuyorum. Gösteriye gittikten sonra bloğumda yazarım.

25 Nisan Pazartesi: Bugün, içimden tuttuğum bir şey gerçekleştiği için öğrencilerime çikolata dağıttım. O kadar sevindiler ki... Bu kadar mutlu olmalarını beklemiyordum. Onların sevindiğini görmek beni çok mutlu etti.

Etkinliğin detaylarını buradan okuyabilirsiniz. Günümüzü yakalamak için bugün iki yazı daha yazacağım. Sonra ay sonunda yazacağım yazıyla bu güzel etkinliğin sonuna geleceğiz. Görüşmek üzere.

15 yorum:

  1. Pizza yapıyorum ben de ara ara. Dışarıdan o kadar pahalı yiyeceğime kendi bildiğim ürünlerle yapıyorum en azından. :)
    Çocuklar çikolataya bayılır. Ne güzel sevindirmişsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      onlar sevinince ben de sevindim.

      Pizzayı severim ama evde hiç yapmamıştım. Dışardaki fiyatlarını gördükten sonra artık evde yaptığım pizzalardan başka pizza yememeye karar verdim. Hem içini de istediğim gibi doldururum :-)

      Sil
  2. Ne güzel her günde ayrı bir güzellik var.:)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel dolu dolu geçirmişsin günleri:)))) Pizzayı kuzenim yapardı ama ben hiç denemedim, eğlenceli olduğu kesin:)))) Kitap için tebrik ederim, keyifli okumalar dilerim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      çok teşekkür ederim. Okudum bitti bile. Nisan ayı okumalarımın içinde yazacağım.

      Sil
  4. Ev pizzası muazzam güzel bir şey ya, bayılıyorum :) 23 Nisan etkinlikleri de gülümsetti beni. 3 yıl sonra tekrar döndü bu neşeli bayram.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure,
      coşkuyla kutladık. Bugünleri kutlamayı özlemişiz. Milli bayramlar içinde en neşeli olanı 23 Nisan oluyor her zaman.

      Sil
  5. İlkay,
    umarım haklı çıkarsın. Evde ona örnek olacak olan bir okur var. Evde istemediği kadar kitap da var. Artık gerisi ona kalmış. Bekleyip göreceğiz :-)

    YanıtlaSil
  6. çikolata mı ooooo iyimiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      çikolatanın mutlu etmediği insan mı var :-)

      Sil
  7. Hay Allah bir önceki biletlere üzüldüm, umarım ki bu sefer sıkıntı yaşamaz da çok eğlenirsiniz. :)

    YanıtlaSil
  8. Her bir detayı okudum, hepsi de çok keyifli. İnsan yaşarken bu kadar keyifli şeyler yaşadığını algılamıyor belki ama tek tek bakınca ne kadar değerliler. Özellikle çocuklara hiç nedensiz sevinecekleri bir şey yapmak dünyalara bedel. :)
    Güzellikler diliyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...